2-3 på tavlan och det ser ut som en ny hedersam förlust, men HV var bara nära på tavlan.
På planen där spelet ägde rum var Rögle klasser bättre och HV ligger tvärsist efter att återigen inte lyckats spela hockey i 60 minuter.
2-3 på tavlan och det ser ut som en ny hedersam förlust, men HV var bara nära på tavlan.
På planen där spelet ägde rum var Rögle klasser bättre och HV ligger tvärsist efter att återigen inte lyckats spela hockey i 60 minuter.
Hv inte ens nära.
Ja men det är väl ändå ganska tydligt nu. Om man inte ser vilka uppenbara Blommans coachning innebär, så har man stora problem. Och eftersom Björn Liljander inte ser dessa uppenbara brister så är HV dömda till undergång.
Ett undermåligt lag lett av en inkompetent coach med lika inkompetent stab. Där har ni HV anno 2025/2026. Återigen ett crescendo av värdelöshet i alla avseenden och former.
Tänk hur Dan snackar efter en vinst. Så hade vi ALDRIG hört Anton säga. ALDRIG.
Hoppade väll in för Louto och Kloos?
Nivån🤦
när blomman vinner så pratar han om hur lättad han är över att inte vara i medias crosshair längre
Så mycket mellanmjölk i det här laget. Ingen kemi mellan spelarna och hälften som knappt gör något vettigt under hela matchen.
Blomman ut. In med 3-4 nyförvärv. Få tillbaka Kloos och Louto. Då kanske vi kan vinna ett kval.
Som sagt.
Det absolut sämsta som kunde hända HV71 va att vinna mot Djurgården. Det köpte Anton 6 nya år i föreningen och biljetten till avgrunden cementerades stenhårt.
Det är efter såna här insatser jag gärna ser tex @Farzan vara aktiv här också ist för att komma med pekpinnar efter en jävligt sällsynt bra match. Kom in nu, välj glädjen och berätta om allt positivt. Tack på förhand.
Hansson sköt 2 meter över
När det ser ut som det gör på isen så är det svårt att ens vara i närheten av den låga nivå Blomman och övriga har satt.
Trots att Rögle sov i första perioden så hittar HV sätt att förlora.
Oxå dåligt och fegt att inte coacha HP:s femma först i PP när vi väl fick chansen i tredje. Här hade man ge gärna sett att man tar in de starkste korten man har på varje position som finns.
Nu är HV tillbaka långt långt ner i skithålet.
Många sekvenser där 2HV spelare får pucken mellan sig och båda åker åt var sitt håll
Kommunikation?
Örebro vann med 3-0.. Finns ju fan inget som talar för oss nu. Ingenting.
Jag är så jävla trött på allt så jag är inte ens arg.
HV är där de förtjänar. I botten. Hela föreningen är så ofattbart usel att den förtjänar inte mer än allt det sämsta. T o m fansen är ju värdelösa som önskar ledningen lycka till och inte vill sparka blomman. Med den inställningen förtjänar man inte framgång. Det är bra för svensk hockey att experimentet HV71 inte fungerar.
Jag ger officiellt upp nu. På allt.
Och ändå känner jag mig helt lugn.
Såg jag rätt att Lindström var inne som extragubbe när man plockat målvakten? Med tanke på vad han åstadkommit offensivt såhär långt måste det ju vara en på miljonen att han ska lyckas bidra till en kvittering. Varför har de som står i båset så otroligt dålig fingertoppskänsla?
Instämmer med Rögles tränare. De tar tre poäng trots en prestation han kallar för lägstanivå. Precis som Frölunda.
Typisk. Igen så satt man med hopp . Men som vanligt så gör Hv det som Hv är bäst på. Att pissa sina supportrar i ansiktet.
Bara man vinner säsongens sista match. Men inte ens det kommer detta lag klara av.
Det är totalt ointressant hur andra matcher går nu. Spelar totalt noll roll när vi tar färre poäng än alla.
Det belyser ju bara den låga nivån på Rögles motstånd.