Omgång 13 (25/26): HV71 - Rögle BK

Det är en framgångsrik tränare! Trots seger så sågar han lagets insats! Blomman är nöjd med en förlust!

Bort med Anton NU!!! Och Björn!! Och Anna-Lena!!! Och Richard!!!

Två tuffa matcher framåt. Sparka honom och ta avstamp därifrån nu och korrigera om spelet och anpassa efter materialet!

Möter vi två topplag irad. Ser tufft ut…

1 gillning

Är den orimlig?

Alsing tycker att Rögle spelar extremt bra, Tagnes är besviken på insatsen.

3 gillningar

Tycker synd om Alsing. Det är en duktig hockeyspelare. Samtidigt är han den sämsta och mest identitetslösa kapten vi någonsin haft. Blommans förlängda arm. Det gör mig frustrerad. I slutändan gör det att jag inte heller kan göra en rättvis bedömning av honom.

9 gillningar

OSL och Pasic i sista pp’t med…det är coachning i kvadrat, sånt som gör Anton till en fantastisk tränare, sånt som vi idioter här inte förstår.

6 gillningar

Hoppas att de skickar fram Olle nu för att AB är inne på BLs kontor och får kicken.

Plocka hans C, återinför klausulen så han är fri att åka till ostlandet när han så önskar. Klart.

2 gillningar

Vågade inte Blomman ta intervjun? Alsing tycker att det blir bättre och bättre, vad ser han som ingen annan ser?

1 gillning

Dom skickar in Alsing för dom vill inte höra en bandspelare upprepa sig själv gång på gång.

Bättre pizza efter match? Vem vet.

VART ÄR DEN OLLE VI SÅG FÖRRA ÅRET?! HALLÅ??

6 gillningar

Ja, det är frågan, varför tog inte blomman den intervjun?

Du sätter ord på exakt hur jag känner. Nu skiter jag i det här.

Älskar HV71 men respekten är helt borta.

1 gillning

Lite fundersam blir man på vad som hänt med Alsing?

Något som tynger honom?

Tänk, TÄNK om det var så att styrelsen i samband med krismötet med Liljander i söndags kom fram till att Blomman fick två matcher till. Två matcher som skulle innebära två vinster. Om inte skulle Blomman få gå.

Tänk om det var därför Blomman inte tog intervjun. För han vet att det nu är slut.

Drömma kan man ju i alla fall alltid.

1 gillning

Till skillnad från dig så kan ju Blomman hålla tungan rätt i mun när det går emot. Herregud…

Får väl gratulera Lehtinen till årsbästa 86,36%.

8 gillningar

Det är nog oerhört svårt att vara spelare och må bra i HV nu.. De vill förmodligen som vi ha en ny röst, något att tro på.
De är ju inte mer än människor..

3 gillningar