Omgång 13: Malmö IF - HV71

Innan vi kan verifiera vem HVflickan är så låter vi den saken vara. Dessa saker skall inte dryftas i det offentliga.

8 gillningar

Jag tror på seger idag. Spelet kommer säkert vara uselt men vi vinner på talang och ansträngning.

Kommer inte bli alltför upprörd ens vid storstryk, varje poäng innan uppehållet är en bonus!

För att parafrasera en svensk förening i svart och gult: “Vi vill se HV71!”

4 gillningar

Jag tror också på vinst idag :slight_smile:

Trender bryts ikväll.
Frölunda piskar det andra småländska laget vid en sjö med tennissiffror.
HV kommer ut astaggade och Mif, som tror de ska leka hem det, åker på årets överkörning, tennissiffor åt rätt håll.
Tajtare i Linköööping, ett X men Rögle tar med sig x-tra poängen till Danmark.
Lätta pengar!
:wink:

Han är så som person , alltid lika lugn o tillbaka av sig.

Lindbom gör inga större förändringar i kedjorna, 3e kedjan verkar satt i sten av nån konstig anledning.

Kom igen nu HV. Jag minns med värme en match för några år sen när supportrar bussades ner till Malmö och hv vann, och Eric Christensen stod häpen inför vilken klack vi hade på plats i Malmö.

1 gillning

Känns som att Malmö gjort allt rätt inför säsongen. Kollar lugn och trygg. Liljander har hittat fynd i paljuniemi och kaukkanen…

1 gillning

Fan va det hade varit viktigt med poäng idag. Dock kan man inte kräva att ett grundspel ska sitta efter några dagar… Men bra inställning och grit räcker långt (och det är just där man kan man göra den största förändringen från förra matchen). Kämpa HV!

Ordkonstnären Patrik Westberg kommenterar. Tusan också :unamused:

2 gillningar

Westberg som kommenterar och Lindbom i båset. Kan det bli bättre?

6 gillningar

Jag brukar alltid säga på jobbet att man lär sig av sina misstag.
Tag bort något ikväll så är jag nöjd.
Bryt trenderna med början ikväll!!
Släpp pucken!!!

2 gillningar

Skål på dig lillskogen! Nu åker whiskyn fram. Kan jag be dig om en tjänst? Vänta 20 sekunder innan du skriver om det blir mål eller så. Du ligger alltid en bra stund före oss andra :hugs:

1 gillning

Will do!
Har hackat linan på sändning så att jag är långt framme
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Tack! Du kanske kör sändningen rätt igenom spåkulan😋 Hoppas du redan firar den framtida vinst. Ta i trä

1 gillning

Haha " Topplocket gick på så många att det regnade topplock i Jönköping". Han är rätt go ändå den där ordkonstnären

Ja. Mitt topplock har redan gått :crazy_face:

1 gillning

Varför skjuter du inte Isac!?

3 gillningar

För att han borde spela i en tredjekedja.

Vad gör han?

EDIT: Såg bättre ut på reprisen. Bra räddning.