Domarna suck suck, helvete
Inte snyggt av Christensen. Lär bli avstängd. 3+1 matcher skulle jag tro.
Och där vart det 2-0.
HV slarvar bort allt idag. Helt otaggade och loja, ingen koncentration alls. Svagt passningsspel och svaga avslut. Allt var svagt. Hela insatsen svag. Svagt, svagt, svagt.
Vad hjälper det domarna är blinda och kan inte se om han gör ett tecken.
Är kommentatorn världens största Djurgårdsfan?
Denna säsongen? De senaste tio säsongerna…
“han ger honom en smäll högström, så hämnas hägsträm” Hämnades högström på sig själv?
fy fan för kommentatorn, må hans skägg växa fram på ollonet.
Han nuddar ju knappt djurgårdsspelaren som helt plötsligt tänder sitt jetpack och svanhoppar in i sargen.
Solklar hög klubba på Martin Thörnberg. ALLA såg det förutom dom avlönade DIF-domarna.
[size=150]VÄRDELÖST![/size]
Domarinsatsen var också riktigt svag. Men samtidigt släppte dom vissa saker som HV borde åkt ut för också så det var väl ganska jämt över matchen sett.
Vilken match tittar du på egentligen? HV har varit allt annat än loja. Den enda svaga insatsen står domarna för…
Lägg av nu hv så trött på all onödigt bråk ni håller på me om ni had elagt ner energin på hockeyn iställlet skulle ni vunnit denna match
Avgå alla.
Hur blek var insatsen av kommentatorn, HV71 och domarna? Värre än sojakorvar.
Djurgården vinner med ett spel som gör att jag aldrig vill se en hockeymatch mer i mitt liv.
Hur anmäler man domarna till disciplinnämnden?
Inte undra på att Djurgården har ett bra hemmafacit, de har ju för fan tio gubbar på isen!
nä, det tror du bara för att kunna skylla på hv. Det är klart att det blir reaktioner på orättvisa. Det måste bli så. Särskilt som djurgårdarna startade istort sett allt, för att sedan flina till sig en utvsining på hv. Kan ju inte bara äta upp det.
matchen förlorades på dåligt spel, inte på fel fokus. Det var ju bara de sista 5.
Glöm inte 20 klubbor också. En i varje hand.
Typisk bild av matchen:
Laine blir fasthållen, domaren ignorerar.
Laine surnar till och söker fight, och blir förnedrad.
Usel match av HV och domarna, Dif gör det väldigt, väldigt bra.
Jag hoppas verkligen att Emil Lundbergs höga klubba på Thörna anmäls, så otroligt jävla ful!
Med lojt menar jag den uppenbara bristen på koncentration. HV tappar ju pucken i varenda avgörande situation eller lägger ett lamt avslut på backhand mitt i madrassen. Det är det jag menar mad lojt.
Visst dommarna var kassa men DIF spelade ut HV idag med sitt spelförstörande spel som funkade prima. Man fick ur balansen från HV spelarna och HV gick i fällan. Nu när vi hade 4 macther me raka segrar riskerar vi nu 3 raka matcher utan vinst då jag ser Frölunda o Växjö som 2-3 klasser bättre än oss o vi lär få tebaka krisstämpeln