Omgång 14: Skellefteå AIK - HV71

60-4

SAKspelare utvisad :question: :exclamation: :question:

JAAAAAAAAAAAAAAA

RIDDARN :slight_smile: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing:

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! heja saik!!

Man behöver inte fler lägen än så. Denna effektivitet HV visat upp senaste matcherna är ju fantastisk.

Bår vara klart nu eller :question:

JAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄMTIIIIIIIIIN!

:smiley: :laughing: :smiley: :smiley:

Jämtin gör ett jävla hästjobb. Trots att han blir misshandlad av domarna.

NU Är det klart kanon att Jämtin fick avgöra :smiley: :smiley: :smiley:

POETISK RÄTTVISA :laughing: :laughing: :laughing:

Jag känner inte igen mitt HV längre.
Leder Powerplay och Boxplay. Bara två lag tar färre utvisningar. Gör näst flest mål, släpper in näst minst.
Har målvakten med bäst räddningsprocent och en till målvakt som ligger tvåa i GAA.
Vinner mot bottenlag gör de också… och allt på hemmaplan. För sjutton, nu har de till och med börjat vinna på bortaplan.
Men… varför klaga? Det kunde ju ha varit värre. :confused:

Vilken fighting spirit detta lag visar! Fire & ice! Hjältar rakt igenom. Snorungar och gubbtjyvar alike.

Jag bugar mig.

// JV

Vilken skön seger,Vad kul det är att se Hv denna säsong med alla yngre och snabbare spelare som jobbar för klubbmärket istället för gamla lata överbetalda spelare,RIKTIGT kul att se och tränarstaben har gjort det ruggigt bra.Fy vad skönt att inte Dahlen och Ljunberg är i båset för då hade vi varit i samma läge som Färjestad,

Haha satan vad glad jag är! :smiley:
HV krigar fantastiskt mot ett SAIK som är väldigt bra. Man jobbar för varandra även om vi saknar flera viktiga spelare.
Så här vill jag se HV, man krigar och kämpar även om motståndarna sköljer över i våg efter våg. Hade man förlorat hade jag ändå varit stolt över arbetsinsatsen. Nu vinner man och lyckan är total! Många unga grabbar som bidrar också, kul för dom!

Mina blåa vänner, HV71 toppar tabellen, är näst intill lipfärdig är så grymt imponerad av HV, jag bugar och bockar,Johansson har verkligen fått den blå tjuren att spela som ett lag med offervilja!

Jag tittar och myser :smiley:

Ärkesopigt av domarteamet att döma utvisning för två helt korrekta tacklingar. Au revoir hockey - bonjour ringette!

// JV

Satan vad imponerad jag blir gång på gång av det här laget!

A.J har förvandlat laget till ett gäng fullblodskrigare.

Starkt å vinna en sån här match

Håller helt med. Är nästan inte orolig längre när motståndarna skjuter från blå då jag vet att en HV-spelare kommer täcka skotten med alla möjliga kroppsdelar.