Omgång 14: Västerviks IK - HV71

Tack och godnatt.

Lite för enkelt.
Uppförsbacke.

Kul fredag :imp:

Har vi kvar serieledningen efter nästa veckas matcher? Tveksamt

Nog för att junisarna gör misstag. Men Holm är inte bra. Eller redo. Om man vill vara snäll.

Timeout S&S?
Hv ser lika tagna ut som jag känner mig…

Holm är inte riktigt redo för spel i a-laget.

Det här vänder vi lätt ju, lite oflyt bara :wink:

Nu blir det tufft. Ett litet test av karaktären i laget. Vika ner sig eller steppa upp? Intressant att se.

Det är väl fortfarande “upptäcktsfärd”

Jag tycker nog på riktigt att det börjar bli dags att sparka Gunnar. åtminstone om det fortsätter såhär. För den lönen kan vi få både en bättre målvakt, två backar och en till skicklig forward :neutral_face:

Kommer nog att behövas en rejäl uppryckning om detta ska gå vägen :imp:

Ser inte matchen… Men redan 0-2 ? Herregud…

Det här är lägen man kan hamna i det kommande slutspelet, nu får vi se om de har så bra lagmoral som de påstår.

Du har tur du :wink: :wink:

Haha Ja fyfasiken. Vi Snackar 110 mille i spelarbudget. Men denna förlusten såg vi alla komma låååååång väg.

Hahahah, jag försöker vara optimistisk men efter att ha sett hur alla i laget verkar spela med huvudet i skridskorna så börjar jag bli lite tveksam till om vi ens tar poäng ikväll.

Många har lyft problematiken med backsidan men jag tycker vi även har ett rätt allvarligt målvaktsproblem.
Gunnar bra senast men nu är han tillbaka på den låga nivån han alltid haft i HV-tröjan.

Fast andra målet är ju inte mycket att göra åt. Pass över centrallinjen och direktskott.

Kors i taket, Tommy tar TO