Omgång 15: Frölunda HC - HV71

Nubben- mission accomplished, vi överlevde

Känns som beslutet att inte titta idag var korrekt… Har Martinsson lyckats tappa bort pucken igen eller?

Hockey är ju jävligt kul nu. Är otroligt imponerad av Hv’s spelidé.

Vi kommer få spela playout och den kommer sluta som sist. Harar att vara negativ men så ser det ut just nu. Ingen hade blivit gladare än mig om jag blir motbevisad

Mot Linköping tappade Martinsson balansen,och matchen avgörs, här lägger han den helt oförklarligt på läktaren. Martinsson hänger med huvudet allt som oftast, ska vara våra ledande back. Glappet uppåt växer…

Ja vi kan ju i alla fall ta med oss att vi bara ligger under med 30-20 i tekningar. Ett fall framåt

Alla målvakter får beröm när de möter hv

Ja och iskalla spelare gör också första målet för säsongen :confused:

Planstormaren ger oss en sista chans.

Stillman får ta över detta. Som HC eller SC, eller båda.

Exakt. På precis samma självklara sätt som det inte är otur att HV ligger avsågat sist så är det inte otur att Martinsson är inne på mer eller mindre varenda till HVs nackdel matchavgörande situation i match efter match. Han är så dålig. Det är anledningen. Han har inte otur. Han är dålig.

Han tjongade ut pucken helt från ingenstans. Va ju bara 6 min kvar så han tänkte väl att det inte var nån ide att försöka. Pinsam insats

Man är alltså idiot, värdelös och ska sparkas åt helvete för att klubban flexar lite för mycket när man ska lägga upp den i plan…nivån på isen må vara låg ofta, men det är fan inget mot många på detta forumet.

Vi är så jävla dåliga

En gigantisk jävla flopp är vad det är. Är det nån i laget som inte spelar sin livs sämsta hockey??

Vi hade världens jäklar chans mot ett ärligt talat ganska uselt och lamt FCH men lyckades på nåt sätt vara sämre.

Martinsson vår ledande back. Jo jag tackar. Sa de imgär säsongen o står fast vid de. Han är värdelös. O han kommer för andra gången att hjälpa till att spela ner oss. Men va fan gör de. Då sticker han väl bara till nåt annat lag. De är sånna spelare detta lag består av. Legoknektar!!

Sen en annan som förtjänar sin del av skopan är ju Andre P. Han är ju bevisligen bra i bättre lag. Men i Hv är han rätt värdelös faktiskt. Ska dock bli intressant o se han i landslaget. Hur de nu gick till.

Desperationen man hittar i det självande slutet av varenda jävla match.
Kan man applicera det på övriga 57 minuter också?
Eller är det för mycket begärt av ett gäng träben?

Sämst i SHL. Inte ens nära att inte vara sämst heller, tyvärr.

läge att sätta Martinsson på läktaren några matcher och ge Rasmus Bengtsson mer förtroende istället, kan ju inte bli värre

Åt helvete med allt. Jävla loftslott hv.

Funderade på exakt detta tidigare under dagen.
Det var tungt som fan hela 90-talet, förutom några veckor våren -95.

Men då var man lyckligt ovetandes om mardrömmen 27 år senare.