Nu får någon fan skicka Glad lång som fan
Ett uselt Frölunda har så jävla lätt för hv
Återigen låter man spelarna framför mål stå helt stilla? vafan puckla på dem??? gör något för helvete STÅ INTE O TÄCK EGEN MÅLVAKT ERA NÖTTER
Hv är så körda. 0% att vända detta
Davidson-bröderna inne igen… dom är totalt värdelösa i egen zon… Och bertov med 2:a utvisningen… bänka hela den jävla kedjan…
Blöta blöta HV. Varför tittar jag ens?
Vi har en back som faktiskt har varit forward på riktigt innan. I Lallegia. Varför spelar man Glad där istället? Hade väl varit bättre med Lallegia o sen stoppa in sjöholm på backen.
RÖÖÖÖÖVHÅL! Jag blir så trött! Skiter i det här nu… Vet att det inte är förväntat att vi ska ta poäng idag men ändå…
Så enkelt är det alltså att göra mål. Skjuta. Då går den in. Där har HV en hel del att lära.
På ett sätt bra att det blir överkörning även ikväll. Nu kan ju verkligen ingen förneka hur jävla usla HV är.
Laget är inte SHL-mässigt. Men det är fan inte resten av föreningen heller. HV har inte i SHL att göra längre. På något sätt, på någon nivå, i något avseende.
En f d SHL-förening. Inte mer.
Sen att vi saknar fem topp-sex forwards spelar ju in. Vår offensiva kraft är jävligt rumphuggen.
Vi var ju visserligen inte bättre med Bödker, Nättinen, Tedenby och Elvenäs men det fanns ju mer sparkapital helt klart.
Har gått så långt att jag typ skrattar åt eländet. Nån försvarsmeksnism antar jag.
Förstår inte HUR vi ska kunna vända säsongen även med värvningar. Verkar ju ligga en blöt filt över hela laget.
Frölundamålisen visade att att ni kan inte göra mål ens om jag ger er pucken 20 cm från mål
Det är tydligt att HV nuförtiden är någon form av dagsverksamhet
NOLL SPETS. INGEN KAN GÖRA MÅL
Blir 25 skott och torsk 3-0 här känns det som. De som inte tycker att det liknar 20/21 kan inte se så många av matcherna. Spelet är annorlunda, men oförmågan att göra mål är densamma. Och gör man mål gäller oförmågan att göra FLER än motståndaren. Även i matcher där man är bättre/lika bra så faller man på detta, precis som 20/21.
När fan ska vi få in en sportchef som är hungrig och inte har passerat sin prime… Gäller iofs ledarstab generellt…
Kännetecken för ett riktigt bottenlag tyvärr.
[/quote]
Håller helt med. Förväntningarna och kravställningarna når nya bottenrekord den här säsongen. En indikation på var HV och dess supportrar är nånstans. På botten. Vana vid motgång och nederlag. Tröstlöst. Ledsamt. Sorgligt.
[/quote]
Haha! Gött att supportrarna får en känga också. Skärpning till oss!
[/quote]
Vi ställer ju noll krav. Ingen säger ju något. Och jag räknar in sponsorerna till supportrarna. De som sitter på kulorna. Hade de ställt lite krav så hade det kanske inte fått se ut så här. Men likt förra gången HV åkte ur så ställde inga supportrar och sponsorer några krav. Man litade på föreningen. Sen gick det som det gick. Och sjukt nog verkar man göra samma sak i år. Man litar på föreningen. Och se hur bra det går.
[/quote]
Du har rätt. Alla som har något intresse av att det går väl för HV borde fundera på hur man konstruktivt kan agera för att hjälpa till och vända på steken.
Vilken pangare
Oj bra
Vilket härligt skott!