Omgång 15: HV71 - Timrå IK

bra period av hv där, tedenshow, men no cake. synd.

wänna skulle nog passat där?

var det åter ytterell som sket ner sig vid den långa passningen?

om, så är det nog så att den gubben är den sämsta jag någonsin sett i en-mot-en-situationer vid sarg i egen zon…

där åkte han på röfven igen :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kul för Isac! :smiley: Tycker han haft det lite tufft emellanåt.

Där hade nog även Diabolics gjort mål :laughing:

Inte ens Brännström kunde missa mål där :wink:

Men Ytterell. Timrå-spelaren stod i princip still men gick ändå rakt “igenom” honom. Lauridsens +/- är ljusår före hans…

Nu vart det mål för HV iaf. :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley:

Brännan is BACK :smiley: :smiley: :smiley:

Styrman är det Nhl-klass på i jämförelse

jag är grym… [size=50]i bandy[/size]

Jag ska uppenbarligen inte titta på fler matcher. Verkar fgå väldigt bra när jag är frånvarande från teven… nu gäller det att inte få luft i huvudet och tro slappna av kommande matcher som efter Brynäs!

Att man aldrig får vara riktigt glad Dansbandslaget ökar på Nog för att jag ogillar MIF men alla som vinner över FBK är förlåtna :sunglasses:

Bra match av HV, som man förväntar sig att det topplag man förväntas vara. Nu skall man bara göra likadant resten av säsongen.

asså… lite kurr. bra, låt hv-lirarna slå bort denna dåliga start av shl. I approve of this message :exclamation: :exclamation:

Teden tacklades ju in i målvakten ffs

Haha teden åkte på två helt befängda utvisningar… skönt med vinst, men var liknande känsla efter brynäsmatchen. Hoppas verkligen man inte håller sig sysslolös under uppehållet nu!

jag väntar med spänning på att se när SHLs statistiksida är uppdaterad så jag kan kolla den totala PP-statistiken. det borde se bättre ut nu… bp med…