Tog bort en massa tjafsande mellan mig och Lejaques som inte tillförde tråden ett skit.
Men ja, känslor hör till sporten…
Tog bort en massa tjafsande mellan mig och Lejaques som inte tillförde tråden ett skit.
Men ja, känslor hör till sporten…
Tycker Kokkonens ramsa är så sjukt fånig och meningslös. Som Diabolics skriver, varför ens ge AIK den uppmärksamheten? Finns väl ingen speciell rivalitet mellan HV och AIK? Varför ens bjuda AIK på den tändvätskan inför ett ev möte i kvarten?
AIK kan säkert bli en dark horse i ett slutspel, så tändvätska eller inte… jag tror inte HV väljer AIK i kvarten.
Just ja, i HA väljer man motståndare i kvarten. Hade jag glömt.
Moralpaniken är stark här. Otroligt harmlöst. Enda jag sett som varit upprörda, ja förutom här då, här en del AIK-supportrar som ser det som bevis för att HV är “inavlade bönder”.
+1
Ser faktiskt ingen koppling alls mellan detta och de problemen som nyligen kommit upp till ytan.
BlackIce:
De sjöng och hade kul med glimten i ögat.
Give them some slack.Så vad som helst går bra att sjunga, bara man har skoj och har glimten i ögat?
Nej, men “hata, hata AIK” till skratt fungerar. Hade varit en helt annan sak om det hade varit på allvar och de varit förbannade som en klack.
Har någon spelare eller ledare från AIK eller någon krönikör / hockeyexpert (utanför detta forum) kommenterat eller skrivit om det?
Robert.76:
BlackIce:
De sjöng och hade kul med glimten i ögat.
Give them some slack.Så vad som helst går bra att sjunga, bara man har skoj och har glimten i ögat?
Nej, men “hata, hata AIK” till skratt fungerar. Hade varit en helt annan sak om det hade varit på allvar och de varit förbannade som en klack.
Har någon spelare eller ledare från AIK eller någon krönikör / hockeyexpert (utanför detta forum) kommenterat eller skrivit om det?
Om du läser några rader ovan så har sponsorer reagerat, så alla tycker tydligen inte att det fungerade så bra, om Kokkonen sedan haft samtal om det inträffade så kanske det inte var det smartaste han hävt ur sig.