Omgång 17: HV71 - Karlskrona HK

Thörnberg ger ju khk 1-1 målet… bara ger bort pucken. Såg otroligt märkligt ut.

Försöker vara positiv och tro att det snart vänder.
Men det är fan inte lätt.
Såg båda matchena mot Espoo, inge vidare, tyvärr ingen förbättring ikväll.

Total avsaknad av spelide, dump eller one man show.
Snart har 20 matcher av serien spelats, inte tillstymelse till att spela sig igenom mittzon och in i anfallszon.

Nja, Johan och Johan, hur tänkte ni under rekryteringen?

Så fort vi får tillbaks en nyckelspelare så åker nästa nyckelspelare på en skada. Helt jävla otroligt.

Men allvarligt alltså. Du tycker ju som jag R76. Är det någon som förstår AA:s PP kvaliteter??? :slight_smile:

Undrar på Allvar vad Johan o Johan tänker när dom ser HV möta Karlskrona. Det här är ju så dåligt. Fy fan.

Legenden är så het ibland och svarar ju på t.o.m sig själv. RESPEKT heter det :wink:

Tycker båda lagen har haft chanser nog för att det skulle kunna st 4-4
Men vi skapar inget riktigt tryck ingen press förutom i slutet nu med härförare Bengtsson.

Tycker det känns farligt när Sandberg,teden,christensen har pucken. även idag lite varning för Sundh och Jere. Resten är osynliga match efter match. Måste sprida mer energi i andra linor.
Thörna Christensen Brithen Christensen drar igång med mackor.
Laine Sandberg Tedenby Tedenby o sampa drar igång.
E Andersson Bengtsson - Törngren Erik drar igång energin

Sätter man ihop såhär så sprids energin till de som står o sover.

Shl eller hv får kontakta oss och då tar vi bort bilder/texter. Visst, det är inte så bra att kopiera in texter rakt av från shl.se - men att macce skulle få räkningar på 100000-tals kronor är inte realistiskt, men visst kanske bör tänka på det framöver. Loggorna får användas. Bilderna tolkar jag som pressbilder och har använts på fler ställen än här. Sannolikheten att shl jagar fans för upphovsrättsbrott ser jag som helt osannolikt f.ö. De skulle förlora mer på det än vad de ev skulle tjäna.

Inte ens sir Ward hade missat göra mål där Bengtsson…

Hur missar man öppet mål.

Haha!!! Va sa jag…det hårda skottet från blå :laughing: :laughing:

Adam YES :smiley: :smiley:

Jaaaaaa

KORS I TAKET !!! :astonished: :astonished: :astonished: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

ALMQVIST SKJUTER???

Ok, där fick jag tjära på min kvarn. Men det måste ju vart första gången i världshistorien #5 gjort ett PP mål??

Almqvist kungen av powerplay.

Vinner man inte mot khk då har man fan inte i shl och göra. Jaaaaaa!!!

Hehe! Adam dundrar in den i PP! :stuck_out_tongue:

Ajaj…rök axeln på Hansson där???

Vem gick sönder nu??