Omgång 17: Linköping HC - HV71

Riktig rövkaka att vänta för linjedomaren där… :open_mouth:

baken är i fokus nu…

Hoppas vi kan komma ut och få ny energi och vända detta

LHC känns klart hetare just nu i kraft av sin ledning. HV skapar inte mycket alls i offensiv zon. Nån måste kliva fram nu!

Jag hoppas Jämtin kan stänka in en.

mkt slarv nu, spelar fast sig i egen zon…

Fan ett mysterium hur man kan förlänga med campoli. Värdelös

Otroligt lojt spel och VM i att vara anonyma. Ersberg är den enda som visat framfötterna

Ajajajaj. Som det ser ut just nu krävs det ju ett mindre mirakel om det ska bli poäng idag. Nu blev det iaf PP. Kan det hända nåt nu då?

fan, måste få hål i PP’t

sicken skit…

Men för i helvete hv

Herregud! Missar chans efter chans och sen 6 man på isen! Idag blir det inget rekord i segersvit, tyvärr.

Tycker HV började bra, men orkade helt enkelt inte. Visst, det är några minuter kvar, men jag tror inte att HV tar poäng idag. Det är för rörigt iallt som sker och över hela banan nu.

Nu känns det kört

Laine och Tedenby borta, Thörngren leker jultomte, kuggar inte alls i ikväll, Fiala gör en dålig match…inga farligheter de få skott kommer rakt på Rautio…

kuken.

Tror aldrig jag sett en sån dålig insats av Christensen sen han kom till HV, totalt ointresserad och loj.

Bara gratulera silverlaget, ikväll var den blå tjuren en lam kattunge

Snacka om små marginaler, pucken studsar på mållinjen, men istället 2-0. Skit vad surt. Men bara bryta ihop och komma igen.

Aja, kände på mig att vi skulle förlora idag. Laine spela bara första och Tedenby var inte med alls. Vi ger bort matchavgörande 1-0 gratis, tror det är MINST 4:e målet i rad nu som vi släpper in pga slarv i egen zon. Skärpning!

Enda jag var glad åt idag är LHC’s pinsamma klack som endast hörs när de buar åt något, eller under små instick när de ropar “LHC”. Undrar om det blir något straff för det inkastade föremålet på domaren?

Linköping vinner rättvist. Sen så bjöd ju Törngren på LHC’s mål så ja vad säger man. Nångång tar det roliga slut. Surt bara att det kom mot LHC. Knepig match förövrigt. Håller med Wikegård om allt han säger till Johansson. Nej, LHC vinner rättvist och sen hade dom en bättre målvakt ikväll. Dags att åka hem och ladda om. Laine borta med ett bra tag verkar det som :confused: