Skumt att det ska till en/två perioder varje gång för att gubbarna ska vakna till och försöka lite iallafall
Jag är inte AP:s största fan. Jag tycker också lagbygget är skit. Jag är bara av den bestämda åsikten att om nu lagbygget är skit så kan vi inte peta det som faktiskt kan bryta mönster (AP) och spela det som vi vet faktiskt förstör (Tikka).
Vi har liksom inte råd.
Vilket byte! Riktigt hög fart!
De som är tråkigt är att alternativet till HA är Dichow Nissen. Han är rätt bedrövlig han med.
Precis såhär måste man spela oftare
Man kan tycka att laget är klappkasst och att tränaren fortfarande inte får ut i närheten av det bästa ur truppen.
Men vems huvuden? Och ännu viktigare - vem ska ersätta?
Jag kände för första gången på länge att nu äntligen blir det förändring på riktigt, lite nytänk. Ny fräsch tränare från HA, kanske en parallell till Sam Hallam. Och Chris Abbott med sin kompetens och fingerspetskänsla fixar ett nytt lag fritt från Nubbens och Hults “EP-tänk”.
Allas. Köp nytt.
Men vem ska köpa? Georgsson?
Fast hur ofta bryter han mönster? Vår kära AP? Ärligt talat?
Han gör det när han bestämmer sig. Då är han de facto en av shls bösta spelare.
Problemet att han bestämmer sig för sällan.
Vi har inte råd med det.![]()
Lätt val.
Sparka A-laget, flytta upp J20 med tränare. Ha kvar Louto, Borgy, Ang, Lenc och Dicken.
Klart, så svårt var det att få ett lag med bättre kemi. Frågor? Fråga.
Får vi in 2-3 kan SAIK börja darra. Det känns som ett lag som har typ lika mycket press på sig som vi har. Gör SAIK 1-4 är nog matchen däremot körd.
Vad gör man då?
Byter halva laget och sparkar tränaren?
6 skott på mål alltså. Det är bra.
Inget dåligt förslag egentligen. Kan vara värt att testa faktiskt.
Skickar du ett mail till HV71 om detta?
Riktigt raka ben på skellefteåspelarna. Bra byte!
Har redan försökt faktiskt haha, den enda som svarade på mail var Sundh som ansåg att många spelare var obeprövade men hade en lysande framtid ![]()
Kero är smart med.
In med Träff i Rebers lina.
Träff-Reber-Brännström.
Tedenby i all ära, med Träff är bättre.
Bra hv