Fullständig katastrof igen. Vad har vi gjort för att förtjäna den här skiten?
Räcker med vändning, kommer ändå aldrig hända ![]()
Vunnit sm-guld i sudden, game 7.
Han hinner inte bromsa för han hänger inte med i tanken där (heller). Han gör allt han kan och ger 100, men det håller inte för SHL.
Det är väl 7 år? Av fullständigt kaos i denna förening.
Alltså, jag har ju luftat funderingar tidigare på om vi inte vinner mer på att få bort Tikka än vi förlorar på att ha Borgy (Ang) som center isf vinge. Nu är jag övertygad!
Dicken inne va?
nej såg fel. Hugo kvar!
Nepp
OFM är ingen frälsare tyvärr, lovande ja men redo att gör skillnad nu? Nee
Problemet är att ingen spelare är tillräckligt bra. Vet att du är ett FAN av AP. Men inte ens han lyckas leda detta lag just nu
Dom är en grå massa. Ingen bryter mönster , sker alltid individuella misstag över hela banan, vi har ingen pudas, vi har ingen karlkvist. Vi har ingen sån spelare.
Ap kommer du svara då.
Ja i sina bästa stunder. Men Karlkvist är bra varje match nästan.
Tikka är inte bra, jag vet. Mem han är en del av Hv. Där har du problemet.
Blomman har inte lärt sig det draget än
Kanske ge grabben 2-3 matcher innan han ska sågas va?
Det här laget är en jävla katastrof kväll efter kväll. 16-4 skott på mål i första och det man är inte ens förvånad.
Fyra SHL-säsonger med haveri på haveri på haveri. 5vs5 har inte funkat på hela säsongen och det fortsätter se lika illa ut match efter match.
Åler vi inte ur i vår är det fan ett smärre mirakel med tanke på hur usla vi är. SHLs högsta budget i år igen och ändå ligger vi näst sist.
Huvuden måste börja rulla snart.
Sparka tränaren!!! Enda rätta!!!
Finns ju kngst annat!! Laget är ju grymt bra!!
Undrar hur många mer stenar det finns att vända på?
Alnefelt fortsätter att darra.
Varit och handlat och missat första perioden, antar att underläget och utspelningen bara beror på otur och våra skador…
Anton och tikka har troligen briljerat med sina spetskunskaper.
Tikka briljerade med ett matchstraff
Mycket hårdare och snabbare på puckförare nu.
Ser bra mycket bättre ut…