Omgång 18: HV71 - Brynäs IF

Välkommen till forumet. Ska med spänning lyssna på din låt.

Applåd
Sitter här på kontoret och laddar upp med din låt inför kvällens match. Mycket bra jobbat!
Välkommen till forumet!

youtube.com/watch?v=rhLbhJGm86k

Dahlén och Sterling inför kvällens ödesmatch

Hjärtat tror på vinst medan hjärnan tror på det gamla vanliga scenariot: Brynäs behöver bara spela på 75-80% i denna matchen för att enkelt vinna över HV. Brynäs sätter lite press på HVs backar i försvarszon och tar enkelt hand om de indianare som stressas fram.
Bakåt behöver de inte ens ha folk framför kassen eftersom HVs forwards mest verkar gilla att gröta omkring i sarghörnen.
Jämtin kommer få matchstraff efter att ha kallat domarens kusins moster för påskkäring och Petrasek kommer skälla ut Brynäs materialare i paus för att deras klubbor flisar sig så jävligt när de går sönder.

Skämt åsido, kan man få se ett taggat HV som inte släpper in mer än ett eller två mål ikväll? De får gärna göra ett par mål också, gärna fördelat på olika kedjor för att få igång lite produktivitet. Vi är fanimej för bra för att ligga sist. Upp till bevis nu grabbar! KÄMPA!

Jävlar i helvete va bra den är!!!
Denna kommer de få spela när hv71 står med le mat pokalen på scenen i vår!

TUSEN TACK! :smiley:

Formationerna från dagens ispass.
Det var speciellt en spelare som var riktigt het och han skriver jag först 18:55 i tipptråden :smiley:

Lindström - W.Karlsson - Rajala
Jämtin - Christensen - Nilson
Holzapfel - Krog - Sterling
Bengtsson - Brithén - Strandberg

Salmela - Campoli
Fantenberg - Fälth
Williamsson - Petrasek

Extra: Johansson och Johnsson

Salmela-Campoli som backpar under PP lär nog sätta skräck i BIF försvar

Sjukt bra dänga! Tror stenhårt på vinst ikväll. Kupongen är 1 - 2 - 2 ikväll med HV som enda etta och bortavinster i de andra matcherna. Leksand förlorar till följd av Lasses Lag om att HV tröttat ut dem föregående omgång.

Haha, “Lasses Lag” :stuck_out_tongue: håller dock med!

Kan bara instämma i hyllningskören, bra låt, skulle det bli guld måste den spelas offentligt

Första matchen på plats den här säsongen.
Ska bli intressant att se om stämningen blir så bra som jag misstänker.
Håller förhoppningarna som vanligt på en sansad nivå, 2-2 låter rimligt.

Hoppas verkligen att alla som är på plats i Kinnarps ikväll gör allt för att stötta vårt kära HV71. En del av oss får göra vårt jobb framför radio och tv-apparaterna. Låt våra nya spelare få känna att de kommit till en klubb som har de bästa fansen i SHL. Kämpa HV!!!

“A fan in need is a fan indeed”

Brynäs med ett rejält sargat lag. Detta ska bara kunna gå åt ett håll! Heja WK!

Hade ju varit enormt roligt om det kunde bli en match likt första mötet med FBK 09/10 även om det känns orealistiskt

Vart nere och handlat en kasse öl, tippat på matchen och fått i mig god mat. Jag är laddad till tusen !!

Edit: Och givetvis köpt en Keno med :smiley:

Har bjudit hem en “Brynäsare” att kolla på matchen, gud nåde honom om HV torskar ikväll! Hehe… :smiling_imp:
Kämpa HV!!

Slitet uttryck men ikväll vänder det mina blåa bröder!

Tänk vad bra du skulle må då :slight_smile:

Sebastian Lauritzen, Daniel Brodin, Alexander Larsson, Emil Molin, Petteri Nokelainen och Dennis Persson saknas enligt den officiella uppställningen. Sen tidigare saknas ju också Jonathan Granström, Alexander Lindgren.

Brynäs saknar mängder med folk. Kom igen nu HV!