Omgång 18: HV71 - Brynäs IF

I princip slutsålt idag! Skulle va grymt kul med vinst på första fullsatta matchen :slight_smile:

Bra då att HV inte förlorat mot Brynäs sen säs. 2011/2012 då :slight_smile:

Och systrar…det finns nämligen kvinnfolk här också hehe…Jag personligen kanske inte syns så mycket - men jag finns. :smiley:

snackas om fullsatt, hoppas på magisk stämning. Nu kör vi!

Otroligt bra låt, trallvänlig skönt gung…den har allt! Bra jobbat Moonchild :smiley:

Ah, mer Gävlefolk alltså?! Jag är helt med dig, det sämsta som finns är vinst för Brynäs öht. Går inte att läsa tidningar eller lyssna på radion dagen efter oavsett vilka de lyckas vinna mot.

Mängder med spelare borta för Brunnäsorna, se nu för fan till att köra över dem ordentligt…
Framåt HV!!!

Göteborgaren kommenterar :imp: :imp:

Viktig match., KOM IGEN NU HV

2 mot 1 för HV, Holzapfel missar

Håller tummarna för er ikväll :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sterling göttt

Holzapfel har sett het ut sen gan kom tillbaka!

Precis innan får Jämtin en liknande tackling som han delade ut på Kapstad och kommentatorn tycker han “filmar” :unamused: :unamused: :laughing: :laughing:

Brett Steeeeeerling 1-0, sa ju att han var glödhet på värmningen :smiley:

Krog tacklas! :open_mouth:

Ett jävla chipsmongo till kommentator som påpekar hur Jämtin slänger sig likt Kapstad…

Tro f-n, han har ju inte kunnat lira på ett tag. Bra fart på våra transatlanter överlag hittils

Han såg nog inte ens matchen i onsdags med tanke på uttalandet :unamused: :unamused:

Dock faller Jämtin jävligt lätt ibland. Det går inte att förneka.