Omgång 18: Luleå HF - HV71

Christensen ser inge bra ut efter skadan och då kan ingen bära Brithén denna säsong. Tedenby den enda som skapar nåt.

Abbot och Thörnberg inget att hurra över alls denna säsong. Utan Laine ser det ännu mörkare ut.

Mycket pengar lite valuta för dom :mrgreen:

Poängmässigt är det ju ingen skandal på senare tid, rullade förbi nån ruta i början av matchen som sa 6 segrar på 8 senaste. Det som är värre, för mig personligen iaf, är att det 4 senaste matcherna har jag bänkat mig för att kolla, men lämnat tv’n och gjort annat mitt i, för underhållningsvärdet är tvärlågt…

Det ska dock sägas att en del av ointresset tillskrivs disciplinnämnden och domarkåren, deras clownartade insatser höjer inte direkt entusiasmen.

JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA :smiley: :smiley:

mest spännande för att hv är dåliga och varje ggn de har chans på poäng så är man rädd för att de skall förlora poäng… fel typ av spänning… som PRECIS JUST NU… hualigen…

Jaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

#24 underbatrt!!!

Skoterraggarna vansinninga!!! :laughing:

24! Viktigt!!

1-4 nu så går mitt tips in!!! (man får väl vara lite självisk i sån trevlig situation?)

Har aldrig varit gladare över ett uruselt tippande…Ingen skönspel, MEN med alla skador och läget i tabellen är det ett grovarbete som behövs och det vi får se idag

Alltså vad i helvete…hade Luleå Daniel Larsson på bänken? Nu går jag väl händelserna lite i förväg, men tack Fagervall för 3 poäng. Inget ont om deras 17-årige keeper, men två av målen är ju väldigt billiga.

Edit: Tar tillbaka att Christensens mål är väldigt billigt…nog för att han kanske kan eller bör rädda den, men att kalla det för en tavla är ändå att ta i.

Jag blir inte klok på HV…men 3 poäng…så skönt :smiley:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MITT TIPPSSSSSSS :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Fan att bilden försvannn strax innan 1-4 :imp:

Tack PW och grattis Diabolics :smiley:

Vilka underbara tre pinnar, fan va gött, jag är varm i hela kroppen.

REAL LULE - HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA … snyft…

4-1 mot Luleå borta!

Fy fan vad bra jag mår!

Grattis! Jag hade tipsat 2-1 (es)

Bra jobbat HV. Styrka att vinna oförtjänt.
Men det finns att jobba på, minst sagt.

Ha en fin kväll, HV-vänner!

Ingen höjdarmatch men gött med 3p. Tycker E Johansson och även Campoli var riktigt bra.

Så oförtjänt vet jag inte om det var. Iallafall inte sett till andra och tredje.

Tack Guld och Robert.76

Jag är dock mest glad att vi vann, jag ligger hopplöst efter i sammandraget. Jag tippar ju alltid storvinst för HV mot alla lag… å låt oss bara säga att HV måste höjja sig, snarare än att jag måste tippa bättre.