Omgång 18: Skellefteå AIK - HV71

vafan gör de?

44 gör ingenting, bara glider??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

HV tror som vanligt att man är bäst i Sverige när man leder med 1 mål, vips så tar man inte markering och kvittering kommer som ett brev på posten.

Shit så hårt SAIK matchar sitt lag efter kvitteringen. Lindströmlinan spelar vartannat byte. Trodde man va tvungen att rulla på 13 forwards?!

En vettig tränare hade tagit timeout och pratat ihop laget, Lindbom väntar till minut 18 i 3e perioden.

Time out?

skit

skrämmande likt utvecklingen i LHC-matchen…

Så där ja…ni är så dåliga att jag inte finner ord, 5 minuter tog det för att Saik skulle vända på steken. Önerud Sundh och Lehtonen är ju otroligt dåliga idag.

Undrar varför man kollar på detta blir bara frustrerad.
Time out Kommer aldrig på frågan redan :exclamation:

Faller ihop som vanligt. Direkt när vi har ledning så lyckas Lindbom o co göra så laget faller plask. Heja allsvenskan

Dahlén fick gå efter torsk borta mot Luleå.
Kanske ett norrlandslag “räddar” föreningen den här gången också?
Förlust och jag vill se ett pressmeddelande imorgon där HV förklarar att man brutit med Lindbom och Lillis.

Tragiskt. Men Hult är säkert nöjd över karaktären som visas på isen, och Lindbom tycker väl att grabbarna gnuggar på bra.

Tack Andreas!

Där sprack mitt tips…

Jag håller med dig till 100% men tror du på det? Jag vet fan inte vad jag ska tro längre.

Lindbom får förlängt efter denna match fy fan för denna ledning som förstört denna förening och pissar på fans o sponsorer. Vi är tebaka under strecket igen och där lär vi vara

Thuresson :smiley: :smiley: :smiley:

Poff

Lika bra det blir torsk idag så det rensas, för det måste det väl ändå göra nu?
1 av 9 på de 3 senaste, inga enkla matcher, visst, men 1p är icke godkänt.

Innan uppehållet skulle det varit minst 12 av 15 på de 5 matcherna, nu vart det usla 6p av 15.

Så 7p av 24 möjliga senaste 8.
”Vi forstätter på inslagen väg”
”Det ser bättre ut…”

Sen är det ju trist att behöva konstatera att Felix inte tagit steg nu i sin utveckling på väldigt länge. Jag förstår varför han blev värvad potentialen har ju alltid funnits men prestationen är fortsatt ojämn. Samt att Gunnarsson är tillbaka på sin mer normala nivå. Dvs en stabil målvakt men inte den målvakt som vinner matcherna åt oss. Tyvärr