Där gick play in tåget. Nu har vi 4 raka förluster och spelet blir sämre och sämre. DENNA JÄVLA INKOMPETENTA LEDNING OCH STYRELSE MÅSTE AVGÅ SNARAST ANNARS HAR NI INGA SUPPORTAR SOM KOMMER GÅ PÅ MATCHERNA ELLER NÅGON SPONSORER KVAR. FY FAN ATT DE INTE SKÄMS UTAN BARA SKRATTAR OCH HÄMTAR SITT FETA LÖNEKUVERT
Andra tränare måste ju skratta åt eländet. Speciellt när de zoomar in när andretränaren i HV71´s bås får nog, går ner i båset och tar timeout. Drar fram blocket och börjar rita för gubbarna. Allt medans huvudtränaren står bredvid med händerna i byxfickorna och ser mer eller mindre ut som ett frågetecken. Pinsamt för fan!
Snälla Lindbom, om bryr dig ngt laget, bara gå…och ta Hult med dig. Matchen ikväll var droppen, du kan inte leda ett lag, du kan inte formera kedjorna du kan inte ens ta en timeout förren matchen är över.
Har sagt det förut och säger det igen, vi fans måste visa att detta inte är ok. Banderoll där missnöjet visas på nästa träning samt konfrontation under nästa träning där folk får förklara sig är enda sättet. Gör inte vi fans något kommer ingenting hända.
Snälla, ge oss en riktig sportchef och en riktig tränare.
Vad i helvete gör de kvar?
Ok att man kan ha oflyt och spelar bra, som Växjö.
Men coachingen är ju helt jävla horribel.
Lindbom, din stackare, vem vart idioten som anställde dig?
Lundh?, har snackat mycket med Frölunda fans här i gbg, han vart ok så länge det flöt på, när det gick sämre så gickdey sämre och sämre tills han fick kicken.
Har inga förhoppningar alks, spelet är skit, mycket skott, men ofta helt ofarligt.
Så länge Lundbom, Lundh och Hulth är kvar på sina oförtjänta poster lyfter vi inte.
Hulth hittar inget att värva, Lindbom/Lundh kan inte förvalta.
Mkt publik ikväll. Agne gnider fingrarna och tycker det är bra. Allt Lindbom gjort för föreningen har dött. #76 hoppa av nu innan du dras med! Hatar ledningen med passion.
Faktum är att det var Niklas Rahm som fick nog och på eget initiativ (såg det ut som) gick ner och tog en timeout och började rita upp hur man skulle göra de sista sekunderna. Lindbom stod bredvid som ett frågetecken med händerna i byxfickorna. Så ge inte Lindbom kred för timeouten.
Jag ser inte att HV vinner en enda match till på egen prestation. Så mjukt, så okonstruktivt, så ineffektivt, så dåligt självförtroende, så krampaktigt och kryddat med ett fruktansvärt uselt passningsspel som egentligen är den stora anledningen till att inget av det andra fungerar.
Det finns flera lag i Allsvenska än som spelar bättre än HV.
Och som flera sagt: det är ingen rolig hockey att titta på. Inte ens när HV vinner. Tråkigt.
Och soppan känns så tjock att jag inte vet vad man ska ta till för att vända detta. Känns inte som att det går. Det är bara att hoppas på att föreningen inser läget och ställer om sig helt och ställer in sig på att överleva utan negativt kval, för det är nog det enda man mäktar med den här säsongen. Men med tanke på hur saker hanteras i kamratföreningen så är det tveksamt om man förstår det.
Inget kommer hända! Inget!!!
Hv är den mest slapphänta föreningen jag skådat. Är så jävla trött på skiten.
Har precis sagt upp mitt cmore abonnemang!
Va fan ska jag lägga så mycket pengar på som när dom aldrig kan ge ett jävla skit tillbaka!
Byter inte hv tränare så kommer vi hamna i allsvenskan. Thats it!!!