Omgång 19: HV71 - Brynäs IF

Åh, såg inte Lindbom från min plats, då missade jag inget…

Just nu ja, vänta du ett par matcher till.

Jag ger Lindblom en match till, sen är råttet mågat.

Jag föreslår att HV glömmer sitt eget spel för det verkar inte fungera att förbättra det.

Detta eftersom man inte har någon egentlig spelplan … (i alla fall inte någon som ens är i närheten av att fungera)

Titta istället på framgångsrika lag eller bara så enkelt som hur Brynäs genomförde den här matchen och titta och försök lära er hur de gjorde och försök kopiera det nästa match …

Haha kul att hv inte längre lägger upp resultatet på Facebook längre (bara när de vinner). Pinsamt ta mej fan att blunda för fansens åsikter.

Vi bättrade ju på vår corsi :laughing:

Men det är väl också det enda som eventuellt räddar HV. Men det kanske dom är nöjda med. Det verkar ju så iaf.

För mycket är dåligt för att ens orka med en analys.
Mest jävla ont i hjärtat gör det att behöva skåda detta omgång efter omgång och ingenting absolut ingenting tyder på att det ska vända förutom bakomliggande statistik.
Man blir så jäkla påverkad på alla plan. Sir hemma bitvis nästan apatisk. Majoriteten av klubbarna har värvat eller sparkar under uppehållet. Hv gör ingenting. Vi supportar måste försöka gå ihop på något gemensamt. Jag accepterar inte detta totala förfall av klubben. Hult har gjort så jävla många fel sen guldet så det börjar bli löjligt.

Jag orkar inte ens bli upprörd längre. Gick med en axelryckning från Kinnarps när det var 13 sekunder kvar.
Hockey är inte roligt längre.

Ja viktigaste det! SM-corsi :smiley:

Tror det diskuteras febrilt uppe på kansklit vems tur det är att bjuda på chokladbollar imorgon

Publiken i Kinnarps buade åt hv71 i slutet. Då har det fan gott långt. Nu är tålamodet slut hos Sveriges bästa publik!
Nu får detta jäkla icke agerande jantelagen myspys upphöra genast! Vi är väl för fan inte Leksand! Nu ser vi supportar runt om i Sverige till att försöka påverka det vi kan.

Kände ungefär samma…tur kaffet var ok iaf

Egentligen borde det vara enkelt för styrelsen att ta ett beslut, Johan Hult är ytterst ansvarig för det sportsliga och då finns det inget annat alternativ än att sparka den som har störst ansvar för denna misär, kombon Hult-Lindbom är katastrof!

Ja efter Thures födelsedag är dom väl slut… :unamused:

Varför ger du honom en match till?

Ja de måste bort båda två, Lundh också.

Kanske t.om kan ta VM-corsi :laughing:

Vill ge JL en chans till att faktist matcha lget så som det borde matchas, bänka de som borde bänkas och satsa på de spelare som ska vara producerande (läs Wännström).
Matchen idag var väl ingen katastrof, men heller inget fall framåt. I detta läget ska man ta steg framåt varje match.

Berätta. Hur får vi bort HLt och Lndbom? Kan inte ens skriva ut namnen , dom äcklar.
Om dom ens påstår att dom tycker om föreningen borde de avgått för en månad sen. Jag är nu helt övertygad om att Hlt och Lndbom HATAR HV71 och försöker förstöra föreningen.