Tur jag slipper se skiten i guess.
Alla säger. Bara 2:a matchen på säsongen. Men sen rinner det på och hoppsan så har halva säsongen gått. DÄRFÖR ska dom agera nu. Inte säga att ge det en match till och en till osv.3-4 nya forwards. Snipers. 3-4 nya backar med. Finns inte en bra back i HV71 nu. Slöa å sega.
Mmmm…
Snacka om toppen mot botten. Tråkigt att se
Ja du Keno, det kommer inte hända denna säsong ja lovar…
Där ja snyggt!
Tedens kasse.
Christensen. Må denna man vara på spelhumör idag. Grymt spel av Tedenby vid målet också!
Ridderwall är väl en bra värvning också. Backsidan hade nog behövt två riktigt bra gubbar till dock. Petrasek gör inte mkt möda för den lönen jag misstänker att han har.
Yes! gött med reducering, men vårat nya Goal Horn måste dåfan vara det fulaste jag hört. Tillbaka med den vanliga Crut-låten och det gamla målljudet, tack!
Ja Teden gör det bra
Assssssssssssssså
Och såklart 1-3… byt målvakt innan det är försent, Wesslau är tyvärr för dålig denna matchen. Första borde han tagit och detta borde han ha tagit…
Wesslau drullar till de…
Målvaktsbyte ?
Blir väl ej så tyvärr. Dom skulle städat inför denna säsongen men icke. Vill ha kvar Tedenby, Erik C. Resten kan dom skicka iväg. Bygga helt nytt lag. HV71 håller inte SHL klass längre. Och Björn Melin. Vad fan gör han i HV71?
In me Ersberg nuu
Det finns inget försvar att uppträda så här,Tedenby glimtar till lite men resten är ju bara en lång mardröm,nu vill jag vakna.
HV behöver 6 nya backar. BEDRÖVLIGT FÖRSVARSSPEL
Byt ut Wesslau annars bli det tvåsiffrigt. . Ärligt talat. Han ska ta alla tre…
Snälla håll dina idiotiska åsikter för dig själv, blir så jävla förbannad när jag läser sån här skit. Är detta ett managerspel där du kan sleva hela laget och ta in nytt eller? Svar Nej.
Kom in i verkligheten och se det som att vi har en del att jobba på innan allt sitter, plus att vi saknar en klassback som ska in också. Ersberg bör stå ist för Wesslau också.