Omgång 21: HV71 - Färjestad

Skjut mig

Sjunkade skepp detta

När tar skiten slut???

Alla gratispoäng vi fick i början av serien uteblir nu. Känns som att vi är ett lag för mitten.

Bra byte Brithén !!!

Vi måste göra mål på alla dessa chanser! Usch!!!

Brinner fan just nu, fick verkligen sansa mig för att inte bryta laptopshelvetet på mitten. Trist så inåt helvete.

Kan man bli argare…
En jävla stöld är vad det är!

Tyckte Färjestad var närmast ofarliga och det gör detta poängtapp värre, därav min frustration.
HV71 förtjänade poäng ikväll även om det inte var alla.

Fortsätter det så här kan vi drömma om mitten med förbannade skitspel :angry: :angry:

Jag har inte varit så här sur på länge… Det närmsta mobilen varit att åka i backen och gå i tusen bitar. Otroligt dåligt.

Bänka gärna Fiala. Allt han gör är att tappa puckar när han ska åka själv från egen zon.

Helvetes jävla hockeymördande lag. Det måste nog ha varit den tyngsta och mest orättvisa förlusten för HV på väldigt lång tid? Sen blir det ju inte bättre av att domarna släpper en FBK-utvisning när de har 8 man på banan när det är 3 min kvar.

Vad fan har hänt med laget HV71??? :smiling_imp: :smiling_imp:

vet inte vad jag ska ta vägen… Hata allt nu

Tycker egentligen inte att spelet i sig är katastrof. Måslskyttet har ju dock låst sig. Man får inte alls samma utdelning som förut. Det positiva är att målvaktsspelet fortfarande håller hög standard.

FULLSTÄNDIGT GENERALHAVERI PÅ ALLA PUNKTER…SKÄRP ER HV71 :imp: :imp: :imp:

Bedrövligt…inte ens kunna säkra en poäng…Fiala kass igen,Tedenby snurrar inget händer…kapten lyckades missa målet med 2 meter…4elinan var bra,resten kan mycket bättre,tror Fbk är förbi HV innan jul.

FBK lyckas väl säkert gneta sig till final i slutändan. Som vanligt. Med Rajala :cry:

Angående Brithens byte. Ser det inte ut som han har ont n ä r han åker och byter?

SÄKERT :frowning:

Starkt av HV att fortfarande ligga 3:a med tanke på senaste tidens prestationer. HV spelar fortfarande ganska hyfsat men offensivt är det alldeles för tamt. Oroväckande uddlösa avslut och vi borde med tanke på forwardsuppsättningen vara betydligt farligare i anfallszon även om det saknas ett och annat namn i matcherna. Vi har bredden framåt - dags att visa det snart.

Och som nån skrev - dags kanske att göra nån åtgärd med Fiala så att han landar igen, eller åtminstone kommer in i omloppsbana igen för det är ju tydligt att han har gått på myten om sig själv. Och det brukar aldrig sluta bra…