Det blir en jävla måstematch mot Örebro på hemmaplan nästa match Hv har. Skulle vi förlora den också så ser det verkligen nattsvart ut. Vinner vi så finns det mycket hopp!
Så är det. Men att hänga ut Lassi och lasta honom för kvällens förlust är fel. Han tog många andra puckar när övriga spelare hade kulorna i röven och huvudet i armhålan.
Nu börjar det blir dags för styrelsen att göra något, lita på processen håller inte längre. Coacher måste bytas ut så man får till en spelidé som håller mer än en period och nya spelare måste in för att möta denna nya spelplan. Blir det kval för tredje gången så kommer man att åka ur och det kommer att kosta ca 40 mille i omsättning eller kanske mer.