Omgång 23: HV71 - Örebro HK

Inte direkt första eller andra gången han är skadad senaste 5 säsongerna. Verkar bara spela 50% av en säsong.

HV har inte gjort en enda bra match i 60 minuter denna säsong, så det kanske inte blir ngn skillnad :wink:. Dock så kommer det slita hårt på våra etablerade spelare så risken för nya skador växer ju.

Man visade i studion repris på Lias rörelsemönster då ett baklängesmål föll - och det såg helt idiotiskt ut, han övergav sin gubbe och åkte ned mot motsatt hörn (där det redan var en massa spelare) bara för att PUCKEN råkade befinna sig där…

Man kan ju undra om Rahm överhuvudtaget har några taktiska genomgångar eller om spelarna är helt inkompetenta :smiling_imp:

Antagligen ligger sanningen nånstans mittemellan - men om jag gissar rätt så kommer inte Rahm att ta upp det överhuvudtaget efter matchens slut …

Han “ser fram emot nästa match” och tycker att de “spelade bra” :open_mouth:

Wedin var precis som Holmström. En chansning sett till han skadebenägenhet. Hult gillar att chansa.

Idag vinner vi med 5-,1

Måste det vara match idag? Jag vill verkligen inte, jag orkar inte mer! Jag är förstörd, snälla ställ in säsongen!

Så lätt kommer du inte undan…

Hv kommer att göra första målet och spela bra i en och en halv period bara för att lura dig att börja hoppas…

Sen kommer de tappa allt :confused:

Ojoj…vilka bjudningar

Ja, trots att Hv är fler i egen zon är det hela tiden någon helt ren med Gunnarsson

oj oj blir tufft detta…

Schira ser riktigt bra ut så här långt i alla fall

Känns väldigt spelsugen

T o m HV-hataren Wikegård tycker att FHC borde haft två matchstraff i förra matchen. Så att HV förfördelas av domarna är kanske inte bara en forumkonspiration…

Ojdå vilken lucka…är det godnatt nu?

och där var matchen över hetl rättvist, hv har ingenting

Fan så viljelöst det ser ut, vad gör man för nytta näf alla åker runt med klubban i en hand

HV har verkligen noll och ingenting. Luktar stortorsk låååååång väg.

HV släpper folk bakom ryggen hela tiden och när man kommer 4 mot 2 kommer man inte ens in på mål.

Rahms sista match? Borde vara iaf.

och så slarvar man bort en 4 mot 2 detta är patetiskt HV

Tänker absolut inte döma ut Stoa. Men ja. Den här perioden var ju en mardrömsdebut.

Där såg Grönhagen riktigt stark ut