Omgång 23: HV71 - Örebro HK

Ledsamt. Förening HV71 har gått sönder. Kan någon laga den igen?

Undrar om HV kommer värva sig ur den värsta krisen, sen är ju frågan om det kommer hjälpa då spelsystemet är lika osynligt som solen i december…

de ända som de gäller som kan rädda hv från allsvenskan är att Hult och Rahm får sparken innan jul

Jag är tveksam till om värvningar kommer att lösa detta. Det är ”spelsystemet” som är boven i dramat. Spelarna har gett upp. De tror inte på det längre.

Men enligt oraklet Agne Bengtsson så är det ju inte i sportsliga ledningen som problemet sitter… :open_mouth: :confused:

Edit: erfarenheterna från 2013 visar på att när det har gått så här långt som det gjort i år så kommer det inte att vända. Man kommer spela för sin överlevnad hela säsongen, precis som då. Den gången räddades HV av att ÖHK kollapsade fullständigt. Frågan är vilka lagkollapser som ska rädda HV den här gången?

Han träffat oraklet en gång under en golfrunda, jag var tveksam redan då kan jag säga :laughing:

Man har ju lite svårt att tro att Agne är en gammal officer

Tror ni Gunnarsson kommer rädda någon puck ikväll?

Herregud. Krävs inte mycket för att göra mål på Gunnar idag…

Där var matchen över…ska vi gemensamt släpa ut Rahm nu?

Ja den där backcheckingen av stoa… Ja vad säger man.

Patetiskt hv fyfan va ni är dåliga, lägg ner säsongen HV

Sagt det i flera jävla år! Hv71 spelsystem suger och alla har sjukt svårt ta till sig det! Spela ett enklare rakare spel för fan!

Styrelsen har fullt företroende för honom, är väll närmare nytt kontrakt än och erkänna att man är inkompetenta och sparka rahm och hult

Ok har 20 mil att köra me hjälper gärna till att bära :mrgreen:

Första säsongen någonsin som jag inte tror Hv kommer lösa det. Blir nog inget slutspel tyvärr.

Stoa minus två efter drygt 20 min spelade. Fortfarande för tidigt att döma ut. Men ja. Vilken jäkla injektion Hult fixat. Ska HV skita i att rensa i den sportsliga ledningen och istället låta vår eminente sportchef värva sig ur den här krisen behöver nog Hult vara betydligt vassare.

Hult kommer vända på varje sten efter säsongen .
Han och Rahm har ledningens fulla förtroende!!! :laughing: :smiley:

Slutspel? never ever fuckign ever, de blir alsvenskan

Tänk om Fröberg hade gjort mål på alla de högoktaniga chanser han får. Då kanske det hade sett annorlunda ut.

Fröberg. Så beroende av Bergström. Hur många i Örebro drar in över 200 000 papp i månaden?