Det målet säger en hel del…
Det är ju precis det här! Hur i helvete ska dom få bort de där fullkomligt värdelösa och nonchalanta individuella idiotsakerna?
Det sker ju i match efter match, gång efter gång och det blir mål o röven hela jävla tiden!
Sistagubben gör ALLTID dessa idiotgrejer!
Bänka dom! Gör nåt!
Ja så är det. Det här jävla gänget är helt bortom all räddning.
Vad tror ni Rahm säger? Vi gör många bra saker men tävlar inte riktigt…
Fröberg…du är lika usel du
Fröberg. Målsumparen nummer 1. Han och Kokkonen är ensamma i SHL om att inte ens komma till avslut när de kommer i friläge.
21 är inne när vi spelar 6-5
En av de bättre i HV71 idag. Säger väl egentligen rätt mycket.
Går bara att skratta åt eländet. Sämsta jag NÅGONSIN har sett.
Bortom all räddning. Bortom ALL räddning!
Sparka tränarna dåååå! Så jävla pinsamt att se ingen annat lag är lika PK som HV71!!!
Ja vad ska vi göra?
Hult och Rahm måste bort, sämsta jag sett…
vi kommer sluta sist om inte Rahm och hult avgår innan jul
Fröberg och Kokkonen har en individuell tävling denna säsong om vem som kan sumpa dom hetaste målchanserna. Stoa är en trevlig ny bekantskap- skiter i back check så han kommer passa bra in i det här gänget. Lias är verkligen värd sina 280 k/mån. Rahm lugn, stabil, trygg och förtroendeingivande. Nyman- demon backtränaren som gör vin av vatten. Hult- ständigt påkopplas och har järnkoll på marknaden. Agne- officeraren som valde bort att tjäna landet (och världen) för att dela med sig av sina ovärderliga ledaregenskaper i det privata näringslivet. Gunnar- målvaktsfantomen. Jag tycker att det är onödigt negativ ton här på forumet. Vi har alla komponenter för SM-guld!
Ja herregud.
Trots att man har chansen så viker man ner sig återigen.
Ingen gör mål trots att man ändå skapar en och annan chans.
Alla har gett upp.
Orkar inte ens bli irriterad, detta lag är så förstört, från målvakt till forward. Malmö vinner, snart ligger HV sist.
Malmö kommer vinna med tvåsiffrigt mot det här sopgänget.
Hult borde fått gå redan 17/18 efter värvningar som Zanetti Ytterell mfl och respass i play in.
Redan där anade jag ugglor i mossen.
Nu lägger jag ner den här skiten.
HV71 är en förening i fritt fall.
Grattis Johan Hult, du är officiellt föreningens sämsta rekrytering i historien.
Kan inte annat än hålla med. Finns många ytterligare tveksamma värvningar. Karln är verkligen verklighetsfrånvänd.