Omgång 23: Leksand - HV71

Tror ni domarna reflekterar över 2-minutersfördelningen i periodpaus?
Typ:

“Hej gubbar, vafan håller vi på med? Vem av er vad det som var ansvarig för att kolla om kommunens IF gör några fel? Aj, vaddå nej? Shit, kanske skall vi se vad de har för sig nu i tredje? Vi fixar ett par kompensationstvåor efter att Kommunen leder med ett par baljor? Ok, Nu köööööör vi, GOGOGOGOGO … Bengt? la du in bärsen i kylen eller? Vaddå slut?”

:laughing:

Ska vi vinna såna här matcher så måste Wesslau ta sånna puckar… får inte stå o sova i målet. Hv spelar ju bra…

Ändrar mig…90% tavla 10% Markeringsmiss

fan va gott han snackar AJ man blir så jäkla taggad :slight_smile:
nu går vi för 3 pinnar

Det där svider…

Pisshelvetes jävla skit

[size=200]Brithen???[/size] Vad gööööööö du!!!

Varför stöter Wesslau ut sådär så han hamnar helt ur position och Ryno bara kan lägga in den? Förstår inte, han gör så jämt.

JAAAAAAAAAAA!!!

Helt rätt så skall du svara på mina tilltal!!! :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

HV behöver tre pinnar.

Måste väl för fan va ok att ta pucken?

:astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: varför??? :cry:

vilka lägen…

Pp leksand…igen

bra jobb (träning) i BP

FÖR I HELVETE???

det va ingen tripping eller?

Skitkommentator, håll din jävla käft om du inte ens kan fokusera på skärmen, sämre än chips-arto för fan… jävla idiot!!!

Ja, han har en tendens att överarbeta situationer och hamna ur position.

Kvoten för straffar är väl fylld. Fan domarn.

Det här är fan helt jävla vansinne… vafan gör domaeren??? var det en kompensation för att hv inte fick en tvåa när klubban åkte upp i käften på han kommungubben?

Kom hem nu har jag missat en bra match Eller :question: