Omgång 23: Leksand - HV71

Kan lova att Eidstedt inte gjorde det. Tror dock att Pilut som åkte ut för det gjorde det. :wink:

Tycker det ser ganska bra ut. Man måste bara hålla sig borta från utvisningsbåset så ska man kunna reda ut detta till 3p.

Petrasek står bakom regin till 1-2. Härligt att se att gubben kan än!

Diabolics??? Kommungubben???

Japp Kapten täckte fint framför mål, de måste vara beredda att offra sig så!

Kommunens IF - Huvudsponsor: Skattebetalarna och barnen som inte får gå i skola.

Fiala har gjort ett par bra saker nu. Hoppas han vaknar.

Bra generellt just nu.

Slipper han suglistan då? :wink:

Det vetefan. Han har gjort mkt mer dåliga saker än bra de senaste 5 matcherna. Dessutom är han osynlig, vilket skrämmer mig mer.

wow… en utvisning till… hur fan kan det vara att det bara drabbar HV???

Jag tror inte min hjärna, men jag är på Salo’s sida ang. Ryno. Han är kass.

Jävla billiga utvisningar de lyckas hitta då :frowning:

Bortastå är guld idag.

Piss.

Riktigt piss.

Målvaktstavla.

Markeringsmiss

Både målvaktstavala och markeringsmiss. Han får stå rätt nära men den får inte gå igenom honom därifrån!

Mycket konstigt att bara HV blir utvisade…

Fan då att vi släpper in ett mål precis i slutet av perioden. :angry:
Annars bra spel av oss men som vanligt gör vi inga mål då vi har tryck.

Jag är inte ett dugg förvånad att det står 4-0 i utvisningar, Leksand har ju hemmaplan … och inte ens SHL-domarna är dummare än att de vet vad publiken jublar åt och vad de buar åt …

Trist med ett mål i arslet efter en så bra period. Det är något med HV och slutsekunderna. Inte vår bästa tid…

Underbart ändå att komma hem från jobbevent, lägga sig på sängen, klämma igång Csports på phableten i början av andra perioden och det första man hör är VITAGULABLÅÅÅÅ OSS KAN INGEN SLÅÅÅÅ. :slight_smile:
Sjukt bra jobbat från bortastå! Önskar vi kunde varit med. Feeet eloge!

// JV

vi har inget flyt just nu…