Omgång 24: AIK - HV71

Johnsson i andra, franzén i fjärde

Jo då det vet jag, Menade mest framåt i tiden när han kommer tillbaka hur jag skulle vilja hur fjärde kunde se ut. :slight_smile:

Nu börjar det snart :slight_smile: Kom igen nu HV71 kör på som senast.

Kämpa HV, 3 otroligt viktiga poäng att ta med hem till jkpg.
/Typiskt dock att HV´s match går samma kväll som Juniorkronorna spelar kvartsfinal …men men, får ha ett öga på båda matcherna antar jag.

Usch. Fy fan vad nervös man är nu. KOM IGEN!

Men hallå :open_mouth:

Jahopp…

Hönsgård är bara förnamnet tyvärr :imp:

fan då, Var är spelet från förra matchen? Nä nu ska vi sluta åka skridskor för att vi spelar mot AIK. För helvete då.

Fy fasen vad uselt det är, vart är spelarna som spelade så bra i Skellefteå?!

HV helt på hälarna och spelar precis så jävla uselt som jag var orolig för. Och 1-0 är helt logiskt.

Pinsamt att man inte kan gå in med bättre inställning än så här när man ändå gjorde en spelmässigt bra match sist.

alltså vårat försvar är inte bra MEN Wesslau kan ju för fan inte släppa allt heller, börjar tappa hoppet totalt faktiskt, även om vi fixar till vårat försvar vilket jag tror vi kan så¨kommer vi alltid ha Wesslau så jävla ostabil antingen skit bra eller skit dålig, näe vi behöver fan en ny målvakt om de ska bli slutspel

kolla på wesslau, han bryr sig inte äns

Hur kan man va jättebra 1 match och sen bli skit-kassa och nochalanta nästa. Fy fan vad besviken man är… 2-0 nu

Kan nog kolla JVM istället :cry: :cry:

Visst är HV.s försvar så oerhört yrket bättre de senaste fyra matcherna……

Jag tycker inte jag ser någon skillnad alls, visst vi var bra mot SAIK men vi hade en period för tio matcher sedan då vi spelade RIKTIGT BRA så en okej match bevisar inget för mig.

Men olsson och Bendelin har säkert en plan…planen går ut på att HV.s sämsta spelare Nilson ska få spela så mycket som möjligt.

Nu blev det 2-0 i BP, oj vilket bra BP hv har, man ser tydliga linjer i hur man ska ställa upp……Suck.

Okej jag är frustrerad….ALLA hvkillar är på plats men inte en jävel markerar….MAN MAN??? Ja just det ja…

Jaha. 2-0.

Allt annat än kvalserien med det här jävla soplaget är ett under!

HV mot allsvenskan - FY FAN!

EIDT: 1-0 står sig tydligen. Hur länge är frågan? HV är ju för fan inte ens med i matchen!

aggresivitet, återvinn puck, åka sjridskor, åk och byt i full fart. … inget av det gör HV

Bortdömt?

Hejdå hv