Omgång 24: AIK - HV71

Det skulle jag med vilja veta!!!

Ingen vet vad som gäller :confused: :confused:

Ser ingen som helst logisk förklaring till att hv ska lyckas vända det här. HUR I HELVETE kan man vara så usla defensivt!? Vi vinner ju inte en enda jävla närkamp. Fan, klasskillnad! Hv hör fan inte hemma i SHL.

Fyfan. Vad händer… =/ Så jävla ILLA…

Börja ÅK skridskor till att börja med! Öka aggressiviteten. BLI lite JÄVLA HUNGRIGA!!!

Kan tycka att det var rätt av styrelsen att kicka Dahlén då han inte fick ut kapaciteten ur laget… Men laget såg fan mer sammansvetsat ut med Dahlén än ikväll…

Och för fan. Nu har nilson haft sin chans IN MED RAJALA I FÖRSTAFEMMAN FÖR FAN!

1-0 till Sverige :slight_smile:

23-9 i skott på 20min säger allt hur illa det är, det aggressiva spelet mot SAIK är som bortblåst… mållös!
Vill att Ohlsson tar i från tårna och skäller ut laget så han blir knallröd för detta kan inte få fortgå i denna match.
Fatta allvaret nu och kom ut som ett annat lag i andra!

jag var övertygad om att man hade något bra på gång efter SAIK matchen, Inte då tillbaks till gamla vanliga skithockeyn. Verkar inte som någon eller något kan ändra på HV71, Vi kommer alltid vara ojämna och göra någon enstaka bra match, Sen är man nöjd och slappnar av och spelar skit i 10 matcher. Fy fan vilka jävla slappfisar. Nu får dom fan gå inte och köra utav helvete resten av säsongen varje match vill jag se att dom ger allt, Det ska synas att man försöker spela så bra man kan, Det syns inte för man ger inte sitt yttersta.

Gör dom inte det då tänker jag bojkotta laget tills man bytt tillbaka gamla trogna krigare, Som brann för att spela och ge allt varje match för klubben. Man begär inte mer en att man går ut och kämpar och står upp, Så länge man ser tendensen att man försöker VARJE match så är det ändå kul att titta på, Sen är det en bonus om man vinner. Tänk om spelarna kunde förstå det. För fansen handlar inte allt resultatet utan snarare om prestationen, Likt Charlotte Kalla när hon pressade uppför backen i ett tempo ingen skådat och vann tour de ski helt otippat.

Hahahaha. Olsson var skitarg… Skaplig utskällningen ägde nog rum i pausen :slight_smile:

Haha han var ju arg Ohlsson.det är bra hoppas bara att han fått ut budskapet till spelarna

Fy

Fan

Va

Uselt

U16 misstag 24/7.

Ridå.
Hej kvalserien.

Nu gråter man, fy fan… AIK får åka hur nära dom vill och skjuta… HV71 kommer in ens in i deras zon och får ta avslut… Så går det med spelare som skiter i HV71.

HV for Allsvenskan ty:-(

Godnatt…

HV vill verkligen inte spela SHL-hockey nästa säsong. Jag orkar inte se mer av denna handikapphockey som HV spelar ikväll. Tack och godnatt HV, hoppas att ingen av er får lön denna månaden för ingen av er överbetalda äckliga jävla sopor är värda den.

Pinsamt HV!! Usch. Helt under isen.

Det gör ont i magen att se hv så här dåliga <FY FAN-Men hur i HELVETE kan liket.nillson.krog få någon istid överhuvudtaget.Fan vad besviken jag är :imp:

Ja hur F… kan SHL’s sämsta spelare (+/-) spela i en förstakedja???