Omgång 24: Timrå IK - HV71

Där åkte samtligas tipp MEN har en bra känsla att vi vänder detta.
Frågan är nu om luoma får spela mer i 3e…

EDIT- oraklet cadaza är närmst i tippningen.

Vi får inleda tredje i PP, utnyttja det

Tror Jonas skulle må bra av en längre utlåning till allsvenskan. Såg matchen när Troja mötte Tingsryd å Jonas hade en riktigt riktigt dålig dag… Bättre HV använder Kokman som backup å spelar allt som går med Wesslau!

Det är hur många spelare som helst som hängas ut.
Skyll inte allt på målvakten tack.
Luoma är inte ok. Det vet vi.
Men firma transatlanter kan man begära mer utav. De är ju som sol och vårare på is. Är intresserad bara när det är medgång. Börjar smått tröttna på lojheten hos Rhett.
Jämtin och Ledin ser tagna ut.
Listan kan göras längre.
En riktig skitmatch. Tycker inte att HV har skapat så värst mkt. Ser riktigt tunnt och ointresserat ut.

Jag syftade på att HV vinner 3e perioden med 1-0. :laughing:

Vad vet ni om det? Kanske har blivit tillsagd att hänga där. Annars tror jag nog att Uffe hade sagt åt honom , samt Davidsson, och då skulle Rakhshani inte varit så. Skärp er nu, inga påståenden utan källa.
Rakhshani är kung, han saknar bara Fasth just nu

Ta ut PC och in med Davidsson i PP, den kedjan har presterat noll de senaste matcherna.

Håller med dig på varenda punkt! Riktigt konstig inställning. Varför åka hela vägen till Sundsvall för att bara nästan vara där?

En period kvar att förändra resultatet. Annars blir det skampålen!!!

YYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSS

3-3 och fan vad enkelt :smiley:

Önerud drar på sig en onödig puck-out, tack för kaffet

Nej tack. Vi har tillräckligt bra trupp och ska inte behöva förlita oss helt på Wesslau.

Fanns goda intentioner i första perioden, andra började bra men sen gick det tyngre.

Under försäsongen så hoppades jag innerligt att Rhett var lite av en Bud Holloway men han är ruskigt ojämn. Kan göra kanonbra saker då och då men pucken studsar mest omkring när han ska ta emot/behandlar den, förlorar väl 8 av 10 närkamper och är loj hemåt.

Nej, som jag har sagt förut så saknar vi verkligen Joensuu/Laine, Spelare med sån pondus och jävlaranamma så att det räcker och blir över.

Hoppsan, 3-3! Alltid nåt :slight_smile:

Tryck på nu HV för fyran!! :smiling_imp:

Vad vet DU om det? Jag ser vad jag ser, du verkar se vad du vill se. Stor skillnad. En spelare som orsakar ett 2-3-läge pga uselt passningsspel vilket (inte ett) Rhett gjorde i andra perioden, ska väl för i helvete inte stanna vid röd och därmed orsaka ett 1-3-läge heller!? Snacka om att försätta medspelare i dåliga situationer!

TACK!!!Mackan och passningssnillet för detta!!

En liten parentes. Hur många frilägen har HV fått denna säsong? Då menar jag helt rena frilägen. Känns som att det är nästintill obefintliga :unamused:

Lärde han sig den manövern i HV??

Trist att allt ska vara så jävla viljelöst i HV när dom möter"sämre2 lag…

Vad säger du, tycker du fortfarande det?

Dåligt igen av Luoma. Fan vad han sänker laget!