han bjöd oss på 3-3 ![]()
Tack för kaffet Luoma 4-3 nu eller?
Dessa utvisningar som är så onödiga. Fult!!!
Men herregud. Nog tycker jag utvisningen är korrekt men fan vad det stör mig att domaren släpper sent sen höjer armen när klyktattarna gapar på läktaren…
Jag gillar hur Luoma alltid har mer fart till utvisningsbåset än han har ute på isen i normala fall ![]()
Hur ser det ut i formationerna? Nilsson gör mål på pass av snöret. PP femma eller är det omstuvat även i EQ?
Csports-haveri. Någon som kan berätta hur det går i 3dje.
// JV
En liten parentes. Hur många frilägen har HV fått denna säsong? Då menar jag helt rena frilägen. Känns som att det är nästintill obefintliga
Knappt nått ja, men man får ju också ta med i konklusionerna att nästa alla lag spelar en mer defensiv hockey mot HV oavsätt borta som hemma.
Väldigt många off side för HV ikväll…
Trist att allt ska vara så jävla viljelöst i HV när dom möter"sämre" lag…
Sen att Luoma åker ut är ju frukten av hans mindre tajmade rövtackling i momentet innan…
Den här Luoma…
Sist jag var i KA (HV - Modo) såg jag en underbar finne spela stabilt och lägga fina mackor genom mittzon. Han hade nummer 5 på ryggen och hette Luoma, precis som den här Luoma som spelar i HV idag. Där slutar likheterna. Dagens Luoma har huvudet under armen i bästa fall och under isen i de flesta. Nu är han tillbaka på isen efter en ny tvåa, men jag undrar om han inte gör bättre ifrån sig på botbänken än på isen…
Snälla gamle Luoma, kom tillbaks! Snälla Dahlén, förpassa dagens Luoma till bänken, eller läktaren…
William Karlsson har verkligen tagit över rollen som målsumpare från Patrik Carlsson denna säsongen! Kan inte träffa en ladugård inifrån känns det som.
Vad gör Luoma? kan han göra mål?
Förbannade Louma!
Mikko Luoma! 3-4! Härligt att se att Semlan gör rätt för sig!
MIKKO LUOMA SÅ JÄVLA SNYGGT!!!
Det är det jag alltid har sagt - spela MER med Luoma!!!
Luoma är ju bara för skön.
För skön.
Där tystnades ALLA Luoma haters 3-4
![]()
Härligt för Luoma Att få göra ett sånt kanonmål hoppas det LYFTER honom ![]()
SEMLAN!!! ![]()