Louma av alla ![]()
Guden Luoma!
Plöstligt händer det ![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
![]()
Precis så, gamle Luoma. Dr Jekyl and Mr. Luoma…
Jävla Luoma! ![]()
Precis så, gamle Luoma. Dr Jekyl and Mr. Luoma…
Bra Luoma. Så ska du skjuta!!!
Hoppas att allt vänder nu för honom.
Luoma av alla…
Snacka om att han behövde det!! ![]()
Vem gör nästa? ![]()
Tycker synd om Louma i övrigt, man ser ju att han har 0 självförtroende, jävla skönt att han fick stänka dit den där. Men varför kör man inte Kristiansen med Krog/Rakhshani? Vill minnas att dom 3 kamperade ihop i början av säsongen ganska framgångsrikt.
Gött Louma !! Var väl lite skönt för han!
Njaaa…
Jag ställer mig inte i “hatersledet” men nog har karln mer att bevisa för att ta en plats i HV, iaf om du frågar mig.
Mikko Luoma var kom det ifrån? Total otippat!!!
Och undrar om folket i Sundsvall gnäller lika mkt på sin målvakt som somliga här gnäller på Gunnar??
Och vad kul att se att lojisterna transatlanterna orkar passa sig fram till målet…
Grattis!!!
Och kan moderatorer/sitearrangörer fixa det där att man inte behöver läsa varje inlägg när man skriver…otroligt störande.
Alltså att inlägget man skriver hamnar i nån form av väntekö.
ett mål framåt förändrar ingenting. Hur många minus bakåt har karln???
Så jävla skön bänkad ifrågasatt med all rätt bjuder på kanon o kalkon sedan bara pangar in 4-3 Louma säga vad man vill men det händer alltid något med den mannen
Det krävs verkligen inte mycket för att det ska bli hönsgård i HVs zon. Hoppas man kan rida ut det här och vinna. Man har inte råd att tappa något mot MASKINEN SAIK. Måste säga att SAIK imponerar.
Han har nog inte allt för många mål bakåt, då han oftast sitter på botbänken när målen släpps in ![]()
Det krävs verkligen inte mycket för att det ska bli hönsgård i HVs zon. Hoppas man kan rida ut det här och vinna. Man har inte råd att tappa något mot MASKINEN ZAIK. Måste säga att ZAIK imponerar.
Men har de vad som krävs i ett slutspel detta år då de kanppt har någon fysisk spelare som kan stå upp för laget mer än Sevc.
Nedrans!!!Håll nere klubborna…