Omgång 24: Timrå IK - HV71

Kommer inte ändras har jag för mig Dekman sa.

Vi ska nog vara väldigt nöjda om vi tar poäng ikväll. Håll tätt nu Gunnarsson!

AIK från Norr imponerar. De har gjort det många år nu på mig och jag har sett dem som troliga mästare.

Föööööör.

Luoma…

Nån som förstod den utvisningen på Luoma???

Fan va billigt

Jösses vad han jobbar W.Karlsson i varje byte.
Mycket kul att se.

Tveksam utvisning på Luoma där. Fattas bara att domaren ballar ur nu också… Hur många såna situationer har det inte varit i matchen som inte lett till utvisning?

Nej, förutom målet har han inte haft många rätt i kväll, HV:s Mikko Luoma. Utvisad för tredje gången nu. Hakning efter 16.03 och Timrå tar time out.
Sagt av expertisen
Det du Warden…

Då ville nybörjardomaren synas lite och vinna TIK-publikens hjärtan… Luoma täcker av skottet, följer med TIK:aren och slåss om pucken. Då får han en tvåa på sig… Herregud…

3-5! Härligt Nilson!

Det var skönt. Kul för Nilson också, han har varit bra idag. W.K. får efter VM i målsumpning åtminstone en assist.

Nilson har verkligen varit en succevärvning,

Hur slutade matchen eller åt du skämd fisk nu igen :unamused:

Så ja det fixade sig till slut :exclamation:
Menför FAEN Varför kan man inte få njuta av en match som inte är sååå djävla tajt ända in i kaklet :question: :question:

Skönt att det blir tre poäng i kväll även fast det inte var en speciellt bra match.
Men det är just dessa matcher man behöver vinna för att kunna kämpa om förstaplatsen.

Hoppas att Dahlen behåller Davidsson med Karlsson och Nilsson, succé direkt!

Skönt med seger!!! Alltid svårt mot Timrå, starkt att vinna trots att man inte spelar som bäst. Skönt för Gunnarsson också!