Omgång 25: HV71 - Frölunda HC

Bara sätta nån på läktaren på varenda Oskarshamnsmatch för att scouta. Vi kommer inte undvika kval med detta lag.

Dax å ringa Haverikommissionen

2 gillningar

Nu stänger jag av. Går och lägger ett pussel istället. Mer action i det än HV’s anfallspel.

Det värsta är att Frölunda inte ens är så bra. HV är bara totalt jävla genomusla

2 gillningar

Är det så jävla svårt att räkna till fem?

Det var det det. HV bottenlöst usla i alla moment i matchen. Räcker inte i närheten till.

Frågan är om HV ens gör mål i den här matchen.

8 gillningar

Johansson kommer nog hålla sin enklaste nolla ikväll, man orkar ju inte ens bli irriterad.

Vilket jäkla fuskbygge detta är.
Snälla gör något, Sparka någon.
Värva någon.
Gör något Snälla!

1 gillning

Vägrar tro att detta lag faktiskt tränar special teams. Ser ju ut som U9-lag

1 gillning

För att få svar på frågan alla redan vet
Nubben was here

Det enda som är bra i Hv är anfallsspelet om man bortser från att man är fullständigt miserabelt dåliga på det viktigaste där - avsluten

Men Nubben sa ju……
Ja just det
Men Lindbom sa ju det ska bli en riktigt bra säsong…… jo tjena

Det händer liksom precis aldrig något framför motståndarnas mål. När pucken är framför HVs mål å andra sidan, så sitter jag bara och letar efter att den trillar in i mål… :man_shrugging:

Är det Seppälä som bestämmer sig för att sätta press bakom mål och skiter i bortre stolpen? Så hjärndött.

1 gillning

……………….

Heja HV!

1 gillning

Detta är bortom all räddning. Spelarna som hade behövts finns inte på marknaden och pengarna som hade behövts finns inte på banken.

Återstår endast att hoppas på att man på något magiskt sätt kan vinna 4 av 7 i kvalet.

3 gillningar

Lindbom är den som ska leda laget som anställt Nubben! Är ju rena cirkusen i denna förening.
Tror på Lindbom men det är ändå parodi.
Sen att man inte agerar när det sett ut som det gjort gör ju att man inte tror på denna förening längre.

2 gillningar

Frölunda har rörelse och åker skridskor i anfallszon. HV gräver mest runt i sarghörnen. Det är så fruktansvärt dåligt.

1 gillning

Tedenby, Stakkestad, Maalathi måste bort nu

1 gillning

Jag kan ha fel.
Nån sade väl att man skulle försöka rätta till försvarsspel
Är det detta vi nu ser?..…

1 gillning