In med Dichow i paus, inte Ortios fel på något sätt men han behöver få istid. Trir iofs inte alls på Dichow men vi behöver ta reda på vilken nivå han håller.
Nubbens lagbygge blir så jävla tydligt en match som denna. Bakom en ok förstakedja finns ju ingenting
Hur FAN kan Tedenby få speltid?! Så jävla oengagerad, slö och VÄRDELÖS.
Jag kunde inte bry mig mindre om namn på tröjan, vad din moderklubb heter eller vad sponsorerna gillar för ansikten utåt i föreningen.
Det M-Å-S-T-E sparkas folk.
Låt de kosta några miljoner, det är fanimig billigare än en degradering.
Vilket totalt jävla mörker detta förvandlats till.
Fruktansvärt bra BP.
Tillintetsägande så det förslår
Tur att Malmö förlorade idag annars hade det sett mörkt ut!
Det ser rätt mörkt ut alldeles oavsett.
Vi lär ändå inte gå om Malmö för egen maskin. HV sjunker som en sten, och jag ger mig fan på att IKO snart är förbi de också.
Är det inte bättre att spara på krafterna i bp och bara ta ett mål i röven direkt?
En förstakedja som dessutom består av en spelare som trillade ner i knäet på honom och en panikvärvning.
Asså kan någon berätta vad Maalathi sysslar med egentligen vid 0-1 målet, helt horribelt agerande!
Walkover? Eftersom ingen verkar vilja spela om det
De måste väl förstå att vi behöver värva en seriös målvakt, backar, forwards etc. nu iaf?
Spara kan vi göra i hockeyallsvenskan.
Han följer väl sin gubbe? Är väl Pettersson som går bort sig?
Kom igen det är inte kört än. Hoppas Önerud är lika irriterad i omklädningrummet.
fröunda är kvar i göteborg men de vinner denna match enkelt utan att svättas. HV går för fullt, får ut max av sitt lag men ändå har man inte en chans.
HV kom igen ni har inte kompetensen eller rätta viljan att vara kvar I SHL GÅ UTE MED DE än era förbannade hymlande så de låter bra utåt.
Så du menar att Pettersson ska ta jobbet framför mål, aa okej👍
När Lindbom tog över fick man från att vara sämre än någonsin till att vara i klass med hur det såg ut under SÅS i början av förra säsongen.
Men nu är trenden att det vänt nedåt igen. Man är sämre än man var under SÅS.
Jag är helt övertygad om att det blir kval. Jag hoppas vid Gud att det blir mot IKO. Mot vilket annat lag som helst har HV inte en chans.
Dessutom om man tar in en ny målvakt för att avlasta Ortio
Varför vilas inte Ortio då……