Omgång 25: HV71 - Malmö Redhawks

Om HV kunnat utnyttja sina PP Suck :imp:

Hv är tyvärr inte bättre ikv

Usch, skitroligt är det. Passningsspelet existerar ju inte.

Jocke, är du vaken?

Lundh ser helt jävla uppgiven ut. Gör nått för fan

Åt man julbord igår? Ser så där lagom jästa ut…

Det tragiska är ju att det inte är någon ide att plocka målvakten heller.Med tanke på spelet med en man mer :imp:

Händer ingenting

Match efter uppehåll och kanske den motståndare som vi har svårast för, oavsett hur dåliga de är. Kvällen var bäddad för torsk…

PINSAMT ÄR DET! Vad gör du Nisse???

Nu är det dags. Skicka Ikonen, oavsett kostnad. Dags att lyfta in en spelare med lite fantasi och killer instinkt på hans position. Vilken satans katastrofvärvning.

Men vad FAAAAAAAAN

god natt

Nehej. Allt är sjukt otajmat. MIF inte mycket bättre men Alsenfelt gör en bättre match än Gunnarsson och det avgör matchen. Typisk efter-uppehåll-HV-match…

I have a bad feeling about this season… (passar bra så här i Star Wars-tider)

Sämsta matchen i år, lätt! Totalt uruselt har det varit.

Fattar inte heller hur Malmö-supportrarna orkar titta på det laget en hel säsong.

Varför har vi så jävla svårt mot detta inavlade halvdanska plastlaget för? År efter år

denna match är typisk hv och därför man inte är ett topplag i SHL. MAn är helt för ojämna, lika underbart bra man är vissa matcher lika värdelösa är man matchen därefter. Om vi ska ha häng på topp 4 lagen får de inte se ut såhär

Varför gör vi alltid sånna här matcher mot Malmö!!!?
För mig obegripligt!!?
Dom är ju för i helvete helt värdelösa om vi ska vara ärliga.

Att jag la min tisdagkväll på denna match istället för att umgås med min fru är oförlåtligt.