Martinsson rensar rakt på LHC spelare vilket gör att pucken stannar kvar.
Lenc fipplade också
Martinsson rensar rakt på LHC spelare vilket gör att pucken stannar kvar.
Lenc fipplade också
Granskningen igen som vanligt
Videobedömning igen. Ge er nu.
Som vanligt Martinsson som ligger bakom. Ett jävla skämt. Sälj eller ge bort. NU!
måste ju dömas bort, men nu är det de där jävla zebrorna igen…
Följer vi mönster från igår
mål
Jo Gunnarsson drar ju i isen rätt rejält där, klar kontakt. Sen om det bör vara mål eller inte vetefan.
Jag gissar på inconclusive, kan inte så på bilderna om där är kontakt…
Tack Erik Martinsson…
Fy fan bänka honom och skeppa iväg honom.
Hur många mål har han orsakat detta år?
Tjänar skitbra pengar och presterar som en 5-6e back.
Martinsson trycker ju in Costmar i målgården. Ska vara mål.
Va?
Inget mål
Ändå imponerande att det tog flera minuter att se det haha, men det blev ju rätt iaf.
Jaja, så dåligt som vi presterar lär vi få rövstryk ändå. HV har ingenting i den här matchen.
Lägg av, linköpingsspelaren väljer den vägen. hans fel
herrejävvlar
, har de gått en crash course under natten?
Hur lätta rensningar som helst för Martinsson och lenc.
Så himla dåligt.
Pratar man nånsin om sina misstag mellan matcherna?.
Martinsson måste vara den sämste backen för ett första backpar i Shls historia.
Ja på tok för hög felmarginal i det han gör.
Spela enkelt någon jäkla gång.
nej, han kämpar sig själv in i den situationen, kunde mycket enkelt tagit ett skär bakåt, men han trycker på.
Fast han försöker ta vägen genom målområdet