Omgång 25: Linköping HC - HV71

Mål för fan jävla domarjävel

Ring ring, bara du slår en signal…tralalalala

Och hv får inte göra mål
Vi granskar igen
Ha ha ha

Det gör han väl för fan inte, han hindrar honom möjligtvis från att åka ur målgården in framför Gunnarsson, men tycker du att han trycker in honom så måste jag nog ifrågasätta om du verkligen har gett fan i ölbärsen.

Hahahah. För helvete Sjöqvist!

Den här dommaren gillar att ringa

2 skott på mål på en kvart…… spelar vi såhär kan inte ens videobedömning rädda oss

Edit: hahhha herregud vad det ska ringas. Hade domaren haft kontantkort hade pengarna varit slut för längesen.

Borde bli mål tycker jag

Men alltså 5 gången de ringer nu får vi skicka Mail till Shls dommarkår. Detta är det SJUKASTE jag sett dommare gjort NÅGONSIN

Men byt ut domarna. Man ska väl inte behöva video i VARJE situation??

Herminator är stark som vanligt i alla fall.

Fan att även denna match ska bli en utdragen telefonkonferens.

Såg blockerad ut.

Han gör 3 grova misstag i samma byte. Vakna nu. Våga se skiten!

Så då tryckte han per automatik in Costmar i målgården? Vad är det för jävla logik?

Jag vet inte vad jag ska tycka. Det är väl bra att det blir rätt men det här börjar bli löjligt…

Ja den såg blockerad ut. Katastrofala domartabbar än (även om LHCs icke-mål kändes som 50/50), men matchen blir helt sönderdragen av alla avbrott.

kom igen nu kära HV-fans, lite framåtlutning tack!!! :smiley:

Får Martinsson betalt för att försöka få ut Hv ur SHL?

Hämta hem Hugo Fransson

Känns som Vigneault hade spelat bättre med lite lägre tyngdpunkt. Känns som det tar en tiondel för lång tid för Big Sam att ens nå isen när pucken dyker upp framför fötterna på honom.

jävla konstig match…