Omgång 26: HV71 - Färjestad BK

HELVETE

vilka jävla flytmål de får… det finns inte

blir så less, man tittar på Hv, man tänker fan dom spelar så bra, och så pang pang så leder moståndarna och vinner, vet inte hur många gånger jag sätt det i år, dom har ju 34345343 sjuka målchanser men sätter aldrig något vafan

Frustrerande som fan.

Faaaaaaan då!!!

Ja… Samtidigt så gör ju inte HV mål på sina chanser, så… Hade HV gjort det så hade det varit en annan matchbild.

Fbk orkar inte vilken planet är du ifrån? FBK KO
MMER ATT VINNA DENNA MATCHEN

HV71, sämst när det gäller.

Så jävla viktigt med minst en kvittering nu. Kom igen nu för faan hv!

Det här är så jävla frustrerande…

sämst? vilken planet sitter du på?

Nu går klockan fort.

Håller med sämst när dom måste vara bäst!!! PINSAMT som vanligt fan vad tyrött jag är på dom

intressant att dom kämpar som minst när dom ligger under i sista perioden…

Vi klarar inte av att göra mer än ett mål på hemmaplan, trots spelövertag. HV har bra chanser men kan inte leverera.
HV visar än en gång att Kinnarps är en arena som det är lätt att ta poäng i. Vi ligger näst sist och det märks.

Det känns inte bra detta…

Vi gör 1-0 men tillåter sen FBK att komma in i matchen. Sen börjar man inte spela förrän Färjestad leder med 1-2 och mönstret har sett likadant ut hela säsongen.

Vi måste ha en ny tränarstab!

[size=200]världsklass[/size]

Den framtida kaptenen gör mål… :wink:

FY FAN VA SKÖNT!!!

Fbk hade spärrat av egen zon, men Fälth lyckas ta sig igenom ändå!

OJOJOJ Fälth, jag säger så här, in med Fälth i fösta med Salmela och klistra på han ett C nu så vi får en bra R och L back i första, plus Petrasek funkar ej som C, var som min chef sa till mig, han som säljer bäst är våran arbetsledare varför skulle man lystna på någon sämre än sig själv ? är ju faktiskt så