Klassikermöte mot FBK på Fredagskvällen står
på programmet för HV71.Ett HV som tappade en
seger i slutminuten på Hovet mot DIF. Kan det vara
tändvätska mot FBK tro? Mattias Tedenby, som
saknades mot DIF kanske kan vara med och spela
mot FBK enligt Stephan Lundh. Han har haft magsjuka.
Magsår! sjukt viktigt med 3 poäng ikväll, vi har snart inte råd att tappa mer poäng om vi ska nå top6 som ju enligt Hult fortfarande är vårt mål, sen hur han hade tänkt att inte förlora en enda match till utan att stärka upp truppen är för mig en gåta…Men hoppas på tre poäng ikväll! Jag hoppas att j20 spelarna får chansen i PP ikväll, bättre med dem i PP än Sundh och gänget (ja han gjorde 1 pp mål senast men seriöst vad gör han inne i pp?)
För att överhuvudtaget ta poäng idag så krävs mod att våga vinna matchen. Det saknades senast. Och har saknats mer eller mindre hela säsongen. 0p idag och det är minikris på gång igen.
Tror tyvärr på 0p. Truppen är helt enkelt för klen.
Har gratis inträde, men väljer att se matchen på TV tror jag. Har dock inte bestämt mig definitivt än…
F r o m nu har vi börjat bojkotta samtliga matcher här hemma. Skrev ett vänligt brev till Johan Hult häromdagen. Får se om man får svar eller inte.
Dags att börja markera att vi fans ej tolererar denna lekstugan som är nu.
Går inte förstå att inte den sportsliga ledningen inte ser det alla andra ser.
Oavsett att nu Andersson fick in 1-1 pucken så spelar det ingen roll. Det kvittar om ens så HV71 vinner matchen ikväll. Det får inte se ut så här som det gör. Att Hult ens kan påstå att de ska tillhöra topp 4 med det laget, det är ett stort hån mot alla som håller på detta laget.
Väl mött när Johan Hult fått lämna/avgått självmant och när HV71 kan presentera en trupp som är värdig att spela i högsta ligan, SHL. Tills dess så blir det ingen mer hockey här. Aldrig att de får mina pengar när de rent ut sagt pissar på oss fans!