Omgång 26: HV71 - Färjestad BK

Nej jag är helt enig med dig här. Laget är efter en liten rusch i samband med tränarbytet helt tillbaka på ruta noll.

Det enda jag ser kan ändra på något nu är att värva. Men då blir det väl bara en ny Ztyrnetti… :confused:

Det är inte klokt men framförallt är det väldigt oroande.

Berätta gärna vad skrev du till Hult?
Jag har hört från många håll att han ej brukar svara fans? :wink:

Måste ändå säga att de två PP vi hade i första perioden var ganska bra med bra tempo. Men gäller ju att göra mål oxå.

God Jul bonnjävel… :sunglasses: :wink:

Liksom 0-1:an mot Djurgårn så är dessa grötmål lika viktiga. Tycker ändå HV:s PP hittills sett bättre ut än på länge och man borde nog satt en kasse till. Tycker man varit hyggligt bra på att komma in på mål och fortsätt så kommer fler baljor…

Tja, man spelar ut pucken på snubben i sarghörnet som får stå relativt ohotad eftersom han ändå inte utgör något hot. Sen spelar man pucken runt, runt boxen med ett och annat skott långt utifrån som allt som oftast inte ens träffar mål.

Med all respekt, jag har större krav och förväntningar på ett självutnämnt topp4-lags PP. Sett till spelet är det inte svårt att se att HV är ett lag som harvar i botten. Tycker jag.

Lindbom får bära ansvaret för Hults fuskbygge. Som #76 nämnde i någon intervju att går inte direkt att sparka 10 spelare. Detta är en habil trupp som skriker mittenlag samtidigt står klubbledningen och Hult och säger topp 4 gäller.

Oerhört vackert att se NBS Stefan Liv grattis på födelsedagen hälsning. Det värmer i hjärtat

Håller inte med vissa här.

Under Lindbom var det snudd på ALDRIG någon trafik framför motståndarmålet.

Match efter match utan detta.

Den biten är mycket bättre nu men sen har vi problem att Ytterell, Strömberg är inga höjdarbackar.

Tycker också det ser bättre ut efter tränarbytet, dock är truppen för spretig och ojämn,där Nisse A är en stor besvikelse, trodde väldigt mkt på honom.

Vad är de som ser bättre ut i spelet?

Nisse Pisse Päronpung! Så ska det se ut! :laughing:

När man talar om trollen! :laughing:

Äntligen!

Bra NISSE

Ännu ett turmål. Men de räknas som bekant de också.

Lite trött och chansfattigt spel. Kämpa nu…

Sist minutrarna har Hv börjat ta lama avslut igen. Så fort man kan skjuta på oskymd målvakt så gör man det. Skott som bara går in om målvakten somnat.

Med tanke på hvs lägen borde vi leda med mer…