Omgång 26: HV71 - Färjestad BK

Där var nära att jag kastade ut Tv:n…HELT OTROLIGT…6 sekunder

Fan.

Helvete… 6 sek kvar.

Svagt av Hv att släppa ett i sista minuten. Det kostade att lata sig in i periodpausen. Det blir ofta mål sista minuten…

Fy fan va usla ni är! Åker och väntar på pausen utan att göra jobbet! Fy fan vilken usel inställning! Jag sa en sekund innan skottet kom att FBK skulle kvittera innan paus och vips - mål!

Vilken jävla bottenskrap till lag HV är alltså! Nu blir det torsk igen. Garanterat.

blä fbk har inte haft ett skt på hela perioden så får de in en kvittering. Kampen framför målet måste vinnas, herrgud så vekt.

Samma här. Sa exakt samma sak precis innan…

Det märks att det är toppen mot botten om man säger så. Klarar HV att komma tillbaka i tredje? Tveksamt. Blir nog ytterligare en ”hedersam” förlust.

Nästan varje match ser man att vi slutar spela sista minuten i varje period, kan vi aldrig spela till hesa Fredrik låter… bedrövligt.

HV är så rädda att förlora att det kommer kosta poäng igen, Fbk har absolut ingenting i 2a, likväl kvitterar de

Alla står och tittar på alternativt skymmer egen målvakt. Pinsamt att se skiten. Det finns inget försvar för det här.

Om man sparkar varenda jävel efter säsongen så har jag förståelse för det!

är inte chockad ett skit längre :frowning: F-n helt avtrubbad av det här skit spelet Hv presterar… :angry:

Jag förstår dig precis, för jag känner samma sak. INGEN bryr sig av spelarna. De tror att de är några sorts världsmästare och att det bara kommer vända närsomhelst och fram tills dess så väntar ALLA på att nån annan ska göra jobbet.

Sen är det ju märkligt också att i alla intervjuer osv. så verkar alla i HV tro på det de gör?! Hur fan är det möjligt i en klubb med uttalade toppambitioner?! I princip ingenting förutom BP fungerar ju?! Ska man BP-spela sig till toppen eller?

Tycker allt sån snack tyder på en mycket dålig kompetens och urvattnad kultur.

Det är lugnt, Hult har sagt topp 4, då blir det så :sunglasses:

Då ska han nog inte ta Jullov nu utan jobba nått in ihelvete på att stärka upp det här
misserabla lag pronto!!

Nån som har koll på Öneruds effektivitet? Känslan är ju att om FBK haft alla de avslut som Önerud själv har haft i denna match så hade de legat 2-3 puckar upp…

bra chanser, ingen cake

Där gjorde man allt rätt utom att göra mål.

Undrar om Ytterell hade gjort mål om vi sätter ett fotbollsmål där istället…Han å Önerud borde gjort ett par