Omgång 26: HV71 vs Örebro HK

Haha Sandberg gillar inte domaren :slight_smile:

Jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen! Sundh borde oftare spela i förstalinan, precis som jag alltid sagt! :laughing:

:unamused:

första utvisningen?

Är matchen lika illa som det verkar på liveuppdateringen? Förutom att vi leder så verkar det som att Fahlander HK har det mesta av spelet.

Haha… 3 utvisningar har vi fått på detta skit nu. Hur många har resten av lagen fått?

inte illa alls, så vida man inte spelar i sunklaget som är på besök.

:laughing:

Ersa bra på friläget, fiskar med pizza-spaden.

Sundh nära igen :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAA

IT IS A POWERPLAY GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAL!!!

:laughing: :laughing: :laughing: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

[size=150]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/size]

Campoli är så ruskigt bra…

gött me 4-0 men inte riktigt rättvist, HV är otroligt effektiva idag

Riktigt snyggt! ÖHK är ju inget vidare bra i egen zon, men HV gör det bra. Bra effektivitet nu när den naturlige målskytten Sundh har kommit igång. :sunglasses:

Campoli är stekhet idag!

Dock vill jag ha Christensen bakom mål för att lägga mackor som Karalahti kan panga dit. Som i slutet på förra säsongen :slight_smile:

:laughing: :wink:

HV måste vara seriens ojämnaste lag…

Tycker han varit bra hela säsongen. Inte lika mkt misstag, skapar offensivt, dessutom en riktig vinnarskalle. Pondus!

Sant Robban…