Omgång 26: HV71 vs Örebro HK

fint som snus!

Tack! Förstod exakt :wink: Såg nu målet och klockrent upp i krysset. Kul för Adam - bra för Hv71.

Första 12-13min såg bra ut. Sen börjar slarvet igen och HV har tur som leder. Fortsätter matchen som de sista 5 av första blir det nog riktigt jobbigt.

Jag gillar Sundh som fan men jag måste säga att jag inte fattar varför han spelar i förstalinan. Se bara på chanserna han brände i första perioden - så ska ju inte en förstalinanspelare schabbla.

Som det ser ut med den här uppställningen så har HV 3st tredjelinor och 1 fjärdelina. Fattar inte syftet med detta…

Visst men i en så här viktig match.

Göööööööött

där fick du :wink: SUndh gör mål

Sundh :laughing: :slight_smile:

Man får ju säga att Ersberg har verkligen inte gjort bort sig idag. Flera svåra räddningar hittills.

Ja han fick ett skott på benskyddet. Antagligen helt planerat. :smiley: Skitsamma, mål blev det. Det är det viktigaste.

3e kedjan är inte heta i någon zon ikväll hitintills. Kul att Christensen ser mycket piggare ut. Är väldigt viktigt att han kommer igång :slight_smile:

Vilken av tredjekedjorna?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SUndh… som fan??? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Sundh!!! Riktigt vackert

Ni kanske ska kritisera oftare :slight_smile:

HAHA, fan vad man fick äta upp det här.

Sundh igen!? Det är ju helt otroligt! :smiley: Vem var det som inte tyckte att han platsar i förstalinan?? :blush:

*2

Sundh gör mål igen :wink: han hörde er prata om honom hehe

Jag gillar vad jag ser, och jag såg inte att HV var usla i slutet av första, i min värld är HV bäst jämt… alltid… till oändligheten…