vart en röd tråd sen Lillis och hult tatt över HV är att alla offensivt skickliga spelare bara försvinner…
Tror de är deras syn på hockey och taktiska upplägg att man är så dåliga iPP
vart en röd tråd sen Lillis och hult tatt över HV är att alla offensivt skickliga spelare bara försvinner…
Tror de är deras syn på hockey och taktiska upplägg att man är så dåliga iPP
Tyckte de sa 32 min senast
ca 30 min sedan, i effektiv PP-tid.
Vilka spelare var det vi värvat för att lösa PP? Har för mig att Lillis påstod att vi värvat för att lösa knutarna inför säsongen?
Den som skapar saker är Camara men just nu får inte han heller in pucken… Önerud och Fröberg glimtar också till men de andra är sega.
Sätt in Camara i Törngren kedjan, två spelare som visat mest fart dena matchen
Camara skriker ut sin frustration… jag med.
Ingen i HV kliver fram. 2-0 avsevärt närmare än 1-1.
Herregud va dåligt HV spelar. Mot ett bottenlag dessutom. Rent pinsamt.
Fröberg gör en bra match men var är bröderna Sandberg?
Alla skott i magplattan
Sjukt hur olika man ser på saker. Tycker Fröberg är fullständigt väck. Vinglar runt längs sargen men absolut inget annat förutom det bortdömda målet som Sandin får ta på sig till 100%.
Nu kommer 2-0
Tom kasse = 2-0.
ursäkta Holmström (ass coach) håller inte som tränare på denna ivå, denna offensiv taktik håller inte
Möter HV Malmö, Luleå eller Örebro så ryker de i kvarten…
Du kan ha rätt…
Men då och då har han hållet i pucken och skapat bra saker framåt också vilket inte tillräckligt många gjort…
Bergström va ruggigt bra när han kom in men har sakta men säkert vaggats in i HV-hockeyn och är nu på samma nivå som övriga offensivt.
Bergström…Hur kan du missa?
öppet mål o skjuter utanför…