Ja det var väntat när Hv har backat tillbaka sedan 6 min i andra perioden.<<<<<<<<<synd om Wesslau när Petrasek står fulkomligt i vägen.Och ännu en idiotutvisning
Jaha, men det var ju bara en tidsfråga. HV spelar ju inte hockey längre. Åker inte skridskor, får inte ut pucken ur egen zon och tar bara utvisningar hela tiden.
Sidärja. Ytterligare ett BP. Håll tätt nu!
Ärligt talat. HVs spel suger hästballe. Har det gjort i 2 matcher på raken så jag är inte förvånad när Brynäs lyckas göra mål. Och där kom nästa 2:a. Ringer det igen?
[size=200]NEEEEEEEEEEEJ[/size]
vilket läge…
Det är ju bara Rajala som orkar ta sig in i anfallszon.
Rajala och Wesslau kan ju inte vinna matcherna själva.
Tänk om dom kunde träffa mål när dom skuter
Rättvist
Det är ju helt rättvist i alla fall.
Och där gick matchen. Så rättvist som det kan bli. Totalt utspelade.
Kan ju inte bara vara Wesslau mot Brynäs.
Välförtjänt. Ser ju ut som mot Lakers. Minus effektiviteten.
Man blir smått förbaskad när man ser HVs tama inställning och skridskoåkning…var finns viljan?
Kanske är rätt läge med en förlust nu som tvingar Dahlen till lite analys.
Det ser förjävligt ut, och detta håller inte i längden.
Visst, vi vinner några matcher… men just nu är vi tillbaka i omgång 10.
Vidöppet i mittzon. I HV:s zon. Framför mål. Tvåa på allt.
HV ser trötta ut.
Kom igen nu HV!
Match efter match har vi blivit utspelade totalt men ändå fått med oss segrarna, därav har man inte kunnat gnälla alltför mycket egentligen men det fortsätter ju att se likadant ut även idag, vad är problemet? Man har ju inget puckinnehav whatsoever.
Det enda HV gör är att dumpa puck, spelar ju sig aldrig igenom motståndarna. Står fast vid min åsikt att Dahlen borde avgå, han har aldrig någonsin lyckats som tränare eller visat på någon slags spelide, det är ju helt tafatt därute, jag blir tamefan gråhårig snart alltså…
Skjut PÅ mål för helvete.
ser likadant som de brukar—sjukt dåligt
Så länge Uffe är tränare kommer det se ut så här. Så är det!
Svaga avslut från HV idag. Låååångt utifrån eller låååååångt utanför.
45 sek kvar… nu jävlar…