Omgång 28: Brynäs IF - HV71

Hur fick de ihop de där?

Ja det är många skumma domslut idag. Fast det gäller åt båda håll.

Brynäs mot Wesslau just nu.

Klarar vi denna period så vill det till att Dhalen tar ett rejält snack med killarna för detta håller inte en period till,det är ju brynäs mot wesslau

Herrejävlar vad ofarliga de är i andra. Wesslau räddar oss tillsammans med bra backspel periodvis.
Hade vi en målchans?

Starkt att leda, men…
Upp i tredje, annars är det torsk.

Wesslau är fantastisk ikväll, 37 stoppade puckar hittills. Bugar… :slight_smile:

Ja, nu måste Dahlén skrika igång killarna i omklädningsrummet, för fortsätter matchen såhär i 20 minuter till kanske inte ens Wesslau the Wall kan hålla tätt…

Rajala med sin svagaste insats hittills? Kommer fel i situationer, bjudit på några farligheter bakåt och tycker de har för långt avstånd till varandra överlag i den kedjan ikväll.

Trötta efter intensiva matchandet eller behöver jag skaffa glasögon?

Men snark.

För det var verkligen det jag menade.

The Muppet Show goes forum.

Det såg ju lite jobbigt ut i slutet av andra men fan, det beror ju på att zebrorna bara dömmer åt ett håll. Innan det så var det ju 100% HV å brunsås kom inte ur zon. Borde varit 0-2 då… nåväl, det verkar som man turas om att trycka på… nu är det hv’s tur… 7 snabba mål för hv på de första fem minuterna i tredje!!! Det är mitt tips.

Ser ut som att Brynäs totalbevakar Rajala, han får inte mycket isyta.

Hur FAN är det utvisning. Är det Gävle-Kuben och Vingelborg som visslar eller vad är det frågan om?

håller med fullständigt! Pinsamt…

Hv fortsätter ta dumma utvisningar mot Sveriges bästa PP lag.

Klarar vi detta tro? Vi verkar ju inte vara med alls i denna matchen.

bra kommentator: “åkte ihop bakom mål med Campoli”

Det heter TACKLING, ärthjärna!!!

Var är publiken månne? Är det den otroligt kassa musiken i PA-systemet som skrämmer bort dem?

surt… å vi vet vem som har energin… vem fan lekte vägverketkon? Fantenberg… svagt…

Ett mirakel att vi håller nollan. :slight_smile:

Dåligt av Fanten där…