Omgång 28: Malmö IF - HV71

Gå inte på matchen på lördag. Alla ska stanna hemma! Nånstans måste vi börja visa missnöje.

Och han gör ingenting? Antingen dålig press eller så är han en större kilump än jag trodde

Kommande två matcher är emot Växjö Lakers och Skellefteå…:face_with_spiral_eyes::gun:

Det enda som kan rädda denna förening är Grönborg med mandat att göra de ändringar som han tycker är nödvändiga. Tyvärr ganska osannolikt men som sagt, det enda…

Om HVhade vunnit idag hade det varit ett rån,
Det tycker inte Tommy

Tommy är nöjd över matchen HAHAHAHA pajjas

“Vi lyckades inte idag”
“Ett lyft prestationsmässigt”
“Det gäller att sätta sig i bra situationer”
“Man måste hålla hög nivå, SHL är en bra liga”

Karbonpapper på Samuelssons intervjuer den här säsongen.

Skojar du? Säger han att han är nöjd?

Varför är det så Tommy?

Bara konstatera det alla ser och slänga sig med floskler.

Varför?

Känner lite såhär…

2 gillningar

På lördag lär det vara helt tomt på läktarna i alla fall…

Nu var kvalet spikat kommande 2 matcher är solklara förluster, är tommy kvar vinner vi noig inga fler matcher denna säsong, inklusive kval. Hoppas han ryker imorgon annars visar föreningen att man inte bryr sig ett skvatt om sportsliga resultat, helt klart att detta inte är spelarnas fel, alla ser att spelsystemet inte funkar och spelarna vägrar spela för tommy

Tommy har kostat oss fler poäng. Ingen time out mot lhc när dom kvittera i sutsekunderna och så spela Vesel i PP idag som lätt blir stressad och slår svåra pass.

Förtjänar sparken kan man tycka.

1 gillning

Klassiskt snack när man försöker rädda sitt eget skinn och köpa sig tid känns det som.

Redan från start så kändes det kört! Malmö hade mer fart och vilja och vi som vanligt dumpar puckar.

Att Malmö inte tog 3 p får vi tacka Ortio! Men sen har vi backar som Emil A som tror han är en världsstjärna och ställer till det varje match.
Bänka honom och visa att sånt inte duger. Det är ändå SHL vi litar och inte någon korpenhockey.
Kommer inget hända med Tommy så är det kval den saken är säker!

Ja, herregud. Vinner man inte mot shls sämsta lag har man ingenting i denna liga att göra. Vi har två solklara förluster de kommande matcherna. Cementerade totalt i botten efter att bif och iko vann. Jag ger fan upp nu… Det här är inte värdigt.

Jag mår illa fysiskt och psykiskt…detta lag som man följt slaviskt sen mitten av 80-talet går inte känna igen. Trots att man vet innan matchen spelas att det blir förlust, så sitter man som en idiot och hoppas att det är idag det vänder…att man aldrig lär sig.

3 gillningar

Greppar du halmstrån eller finns det substans?
Ta med dig Vesel mfl…

Jag bryr mig nästan inte hur det går, bara man gör sig av med ledarstaben omedelbart. Tommy, Stille, Åkerman (särskilt denne oduglige Åkerman) och Rahm. Bort, bort, bort!

De är ju UPPENBARLIGEN inte skickade att hantera läget!

Samtidigt förstår jag nästan inte min egen frustration och lika bottenlösa som rödglödgade ilska, faktiskt. Det har varit uppenbart hela säsongen att det skulle bli kval.

Men jag antar att det är att det är definitivt nu som gör att jag är så in i h-vete förbannad att jag skulle kunna slänga ut TVn och bränna varenda jävla pryl jag har (alldeles för många by the way) som det står HV71 på!

Men jag känner mig förnedrad som supporter. Jag känner mig som en jävla loser! De andra bottenlagen har ju för fan inte ens supportrar! Varför ska HV pissa sina i ansiktet då?

Låt MIF åka ur. Ingen jävel bryr sig ju. Det var typ 100 pers på läktarna. Hälften höll på HV. Och så här förvaltar denna förening, detta lag allt detta stöd! Ynkligt!

3 gillningar

Som Chef, vilket han ju är, så har man ett ansvar.
Märker man att man har tappat hela arbetsplatsen så går man till VD’s och säger upp sig med omedelbar verkan.
Hoppas han inser det.

Allt smör i Småland för Grönborg nu. Fort.