Omgång 28: Malmö IF - HV71

Problemet är väll tyvärr att med de tränarna man har nu så kan du slänga in hur mycket kvalité i truppen som helst utan att det biter. Förhoppningsvis så jobbar Nubben på Grönborg i detta nu.

1 gillning

Tror du att det är realistiskt du som har lite insyn eller greppar vi efter halmstrån?

lilldansk kliver in som center mellan miele och bödker. gillar det.


Sam 13e.
Lite förvånad att Vesel som vart riktigt dålig får fortsatt förtroende.
Lill-Dansk centrar alltså Mieles kedja.
Helt rätt såklart.

Halmstrån tyvärr.

Matchbilden: Allt ser bra ut tills Glad får lite speltid och drar på sig ett onödigt matchstraff

Vi måste stå emot Malmös press idag. De är jävligt tunga men svaga i omställningsspelet. Tycker kedjorna ser riktigt intressanta ut. Backsidan blir helt plötsligt svinsvag utan kaski och Sjöholm. Viktigt med första målet ikväll.

Kanske kan HV ta in Grönborg som konsult (kanske för dyrt att byta ut Samuelsson).

Någon dags konsultuppdrag - kolla igenom matcher och komma med råd.

Jag tänker att det kan vara bra med lite nya ögon.

Kronwall verkar inte ha några högre tankar om Shore. Ingen som kommer göra skillnad, vi får hoppas han har fel.

Kom igen nu hv!!!

Skål! Lär behövas!

Visa lite stolthet nu grabbar.

Ångest…

1 gillning

Att titta, eller inte titta. Det är frågan.

1 gillning

Jag satte på projektorn hemmavid, trots besök av kompis med familj. Alla utom jag och min dotter är helt ointresserade. Fuck them and fuck kutym. HV spelar. Då tittar man.

3 gillningar

Helt rätt!
Toppa det med några ölbärs så är livet underbart igen!

Här blir det en whiskyvirre :smiley:

1 gillning

Tedenby ser fortsatt bra ut vad gäller farten.

Mer likt sitt gamla jag.

Bara målen/poängen som saknas.

Stör mig på att vi inte har någon lagkapten som kan gå i bräschen poängmässigt på isen.
Matsons ledaregenskaper ifrågasätter jag inte, men på isen får han inte mycket uträttat.